Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «خانواده دکتر ماهان» گفت: ساخت این دست سریال‌ها در ذائقه مردم و آموزش آنها نسبت به برخی مسائل محیط زیستی بی تاثیر نیست اما خب ممکن است آنطور که باید و شاید هم تاثیرگذار نباشد.به گزارش بلاغ،«خیام وقار کاشانی» بازیگر سریال «خانواده دکتر ماهان» در گفت‌وگو با خبرنگار  درباره حضورش در این سریال که به حفاظت از محیط زیست می‌پردازد، گفت: قطعا هر بازیگری دوست ندارد که در نقشی و یا ژانری کلیشه شود، اما از آنجایی که خودم همیشه دغدغه حفظ محیط زیست را داشتم نقشی که بازی کردم برایم دوست‌داشتنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با اشاره به شباهت‌هایی که بین نقشش در «زندگی از نو» و «خانواده دکتر ماهان» وجود داشته است، بیان داشت: این را می‌دانم که این دو نقش از جهاتی به هم شبیه بودند اما از طرفی تفاوت‌های ویژه‌ای داشت و آنهم تغییر حوزه کاریش و فعالیت در حیطه محیط زیست بود. به هر حال در اینجا من سر محیط‌بان بودم.

این بازیگر درباره سختی‌هایی که حین تصویربرداری این سریال داشت نیز گفت: برای هر بازیگری اینکه در شهر خود باشد و آرامش بیشتری داشته باشد اولویت دارد. البته دوری از هیاهوی شهر و آلودگی و ... هم می‌تواند مزیت حضور ما در این سریال باشد. علاوه بر این گرما و سرمای آنجا به شدت آزار دهنده است و از جایی به بعد سرعت تولیدمان را کاهش می‌داد.

وی درباره ارتباطی که با محیط‌بان‌ها برای ایفای این نقش گرفته بود، افزود: در همان فضای شمال که بودیم از نزدیک با چند محیط‌بان‌ آشنا شدم و زندگی آنها را از نزدیک دیدم. خیلی متاسفم که برخلاف زحمت و تلاش بسیار و کار خطرناکی که دارند، اما هیچ تسهیلات ویژه‌ای به آنها اختصاص نمی‌گیرد.

بازیگر سریال «زندگی از نو» ادامه داد: مجموع اتفاق‌های مهمی که برای محیط‌بان‌ها افتاده را هم در کاراکترها و هم در قصه این سریال داشتیم و این سریال در اصل دریچه جدیدی را رو به حرفه محیط بانی برای مردم باز کرده است.

وی با بیان اینکه هر چه در این زمینه سریالی بسازیم باز هم کم است، گفت: ساخت این دست سریال‌ها در ذائقه مردم و آموزش آنها نسبت به برخی مسائل محیط زیستی بی تاثیر نیست اما خب ممکن است آنطور که باید و شاید هم تاثیرگذار نباشد. به هر حال آنقدر باید به این موضوع پرداخته شود تا مردم را مجاب به توجه بیشتر کند.  متاسفانه سلیقه مردم به سمت ملودرام‌های عاشقانه رفته است و این زیاد خوب نیست.

 

وقار کاشانی در ادامه نیز با بیان اینکه دیگر دوست ندارم در این ژانر کاری بازی کنم، افزود: سعی می‌کنم در ادامه کمتر نقش‌های اینچنینی بازی کنم و دغدغه حفظ محیط زیست را به طور شخصی داشته باشم. هر چند در این مدت چند کار در همین ژانر و همین نقش پیشنهاد شد اما نپذیرفتم.

 سریال «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی راما قویدل و علی محمد قاسمی از شبکه دو سیما پخش شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت استاندار خراسان شمالی در انتهای نشست شورای عالی محیط زیست اظهار کرد: پرونده‌های اکتشاف و بهره‌برداری معدن آلبلاغ با پیش شرط موافقت شورای عالی حفاظت محیط صادر شده بود.

محمدرضا حسین‌نژاد بیان کرد: در جلسه شورای علی حفاظت محیط زیست با صدور مجوز موافقت شد و این اتفاق علاوه بر به عمران و آبادانی باعث درآمد مردم منطقه خواهد شد.

کد خبر 6095380

دیگر خبرها

  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • از تخته‌ سیاه به پرده نقره‌ای؛ بازیگرانی که معلم بودند