Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:07:44 GMT

گرت بیل، تنها و منزوی در جمع بازیکنان رئال(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۹۴۰۸

در حالیکه رئال مادرید برای اردوی پیش‌فصل خود راهی کانادا شد، تصاویر گرت بیل درحالیکه در بین بازیکنان این تیم تنها و منزوی به نظر می‌رسید خبرساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که در هفته‌های اخیر خبرهای زیادی از مشکلات او در رئال مادرید منتشر شده و گفته می‌شد زین‌الدین زیدان خواهان جدایی او از جمع رئالی‌ها است و مدیران باشگاه به دنبال پیدا کردن مشتری مناسبی برای او می‌گردند، دیروز و در زمان اعزام رئالی‌ها به اردوی پیش‌فصل تیم در کانادا، در تصاویر منتشرشده حالتی تنها و منزوی داشت و به همین علت خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئال تا کنون در پیدا کردن مشتری برای ستاره ولزی خود ناکام مانده و به همین علت مجبور شد او را با همراه دیگر بازیکنان تیم در اردوی پیش‌فصل شرکت دهد.

 

 

بازیکنان مادرید دیروز پایتخت اسپانیا را به مقصد مونترئال کانادا ترک کردند. آنها ابتدا در کانادا مستقر شده و سپس راهی آمریکا خواهند شد تا در جام بین‌المللی قهرمانان شرکت کنند. رئال در این تورنمنت با بایرن مونیخ، آرسنال و اتلتیکو مادرید دیدار خواهد کرد.

 

 

این در حالی است که گرت بیل روز دوشنبه در زمان شرکت در اولین تمرین پیش‌فصل رئال با واکنش‌های تند هواداران این تیم روبرو شده بود که با فریادهای "ناسپاس" به استقبال او رفته بودند.

 

گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲

باواریایی‌ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی‌شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند.

دریافت 128 MB

دیگر خبرها

  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!