Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:56:12 GMT

کاروان سفیران کریمه اهل بیت (س) وارد طبس شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۹۵۵۱

کاروان سفیران کریمه اهل بیت (س) وارد طبس شدند

همزمان با دهه کرامت کاروان سفیران کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) در میان استقبال مردم و مسئولان وارد شهرستان طبس شدند

«ناصر نبی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در طبس گفت: شهرستان طبس، امروز (چهارشنبه 19 تیر) میزبان کاروان سفیران کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) از حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: این کاروان شامل دو خادم، یک مداح و یک سخنران از حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) از شهرستان قم است.

 

وی افزود: مراسم استقبال از این کاروان در محل حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(علیه السلام) انجام شد و پس از آن گلباران مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهید از برنامه های کاروان سفیران کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) است.

 

وی بیان کرد: حضور در جمع کارکنان اداره بهزیستی و کارکنان راه آهن شرق، دیدار با خانواده شهید مهدی شریفی در روستای فهالنج و شرکت در مراسم جشن و سرور در روستای جمز از دیگر برنامه های این کاروان، در روز چهارشنبه هفته جاری است.

 

نبی زاده ادامه داد: کاروان سفیران کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) پنج شنبه 20 تیر، با امام جمعه طبس دیدار می کنند و در کارگاه تولیدی زیر نظر کمیته امداد امام(ره) و همایش گام دوم انقلاب در سالن میقات الرضا حضور می یابند.

 

وی گفت: حضور در روستای کریت و دیدار با خانواده معظم شهیدان و حضور در همایش خانوادگی خانواده های شهدا، حضور در روستای محمدآباد و دیدار با خانواده های شهیدان و شرکت در مراسم جشن پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در این روستا، از برنامه های این کاروان در بعدازظهر پنج شنبه این هفته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری به همت دستگاه های عضو ستاد گرامیداشت دهه کرامت و ۳۰۰ برنامه نیز از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این دهه برگزار می‌شود، ادامه داد: به همین مناسبت شب شعر کرامت امشب با حضور شاعران برجسته استان در محل سالن گلبانگ بیرجند برگزار می‌شود.

 

وی برگزاری اردوهای زیارتی به مقصد مشهد مقدس و قم، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری شب خاطره با موضوع آقا سلام، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تجلیل از فعالان خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده، برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای و نقاشی در مهدکودک‌ها، همایش تکریم امامزادگان در تمامی شهرستان‌ها، افتتاح مسجد با نام امام رضا علیه السلام در روستای دستگرد، اعزام مبلغ، تامین ۱۳ سری جهیزیه در شهرستان‌ها و ... را از جمله برنامه‌های اعلام شده از سوی ادارات مختلف در دهه کرامت ذکر کرد.

 

 

پایان پیام/570

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت زلزله مسجدسلیمان دهه کرامت در فارس شیراز هلال احمر مسجد حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ شهرستان طبس دهه کرامت خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صد‌ها تن از مردم معترض در حمایت از فلسطینی‌ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در مقابل مقر کمیته برگزاری بازی‌های المپیک در دهکده سن دونی در حومه پاریس گرد هم آمدند و خواهان محرومیت یا حداقل اعمال محدودیت برای کاروان رژیم صهیونیستی برای این بازی‌ها شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معترضان با اشاره به محرومیت ورزشکاران روسی از حضور در این بازی‌ها با پرچم کشورشان به علت درگیری روسیه با اوکراین، خواهان رفتار مشابهی در این باره با رژیم اسرائیل شدند.

نیکولا شهشهانی یکی از اعضای گروه حقوق بشری یورو پالستاین در این باره گفت: برای گرفتن چنین تصمیمی قطعا بیش از ۴ روز وقت لازم نیست. آن‌ها به جای مجازات برای استقبال از کاروان اسرائیل آماده می‌شوند!

این تظاهرات با حضور بیش از ۳۰۰ تن برگزار شد و در تظاهرات با خود عکس‌های شهدای غزه را به همراه داشتند.

اسرائیل تا کنون بیش از ۳۴۰۰۰ تن از مردم فلسطینی را در حمله به نوار غزه به شهادت رسانده است که اکثریت قابل توجی از این تعداد زنان و کودکان هستند.

این در حالیست که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با بستن چشم خود به روی این جنایات، اسرائیل را قربانی تروریسم خوانده است! این تظاهرات دو روز پس از تجمع اعتراضی دانشجویان فرانسوی در حمایت از غزه صورت گرفت. پلیس فرانسه دوشنبه بیش از ۵۰ تن از دانشجویان دانشگاه سوربن را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی