Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، صلاح الدین ربانی، سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان در بیست و سومین دور جشن دانش آموختگی دیپلمات های وزارت امور خارجه تاکید کرد که توافق احتمالی صلح باید همه پذیر باشد.

وی اظهار داشت: توافق صلح باید برای همه شهروندان کشور پذیرفتنی باشد؛ این توافق زمانی پذیرفتنی و متضمن صلح پایدار خواهد بود که ارزش های انسانی، مردم سالاری و حقوق شهروندی در آن در نظر گرفته شود، در غیر این صورت، صلح پایداری در کار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان همچنان تاکید کرد که این وزارتخانه مطابق با قانون، صلاحیت‌هایش را اعمال خواهد کرد و در عین حال متعهد به آوردن اصلاحات نیز می باشد. این در حالی است که پیشتر اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در فرمانی، استخدام کارمندان وزارت خارجه در خارج از کشور را محدود کرده و آن را به ریاست عمومی دفتر رئیس جمهوری واگذار کرده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صلاح الدین ربانی افغانستان وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه