Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@10:01:07 GMT

رگبار و رعد و برق شدید در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۹۶۰۷

رگبار و رعد و برق شدید در گیلان

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به موج جدید بارشی در استان، از وقوع رگبار و رعد و برق در بعضی نقاط به صورت موقتی شدید خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، مازیار غلامی گفت: تحلیل جدیدترین نقشه های هواشناسی نشان دهنده عبور تناوبی امواج ناپایدار تا اوایل هفته آینده از منطقه است که بر این اساس طی این مدت، گاهی افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ (در مناطق مستعد بویژه ارتفاعات و دامنه ها) پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر موارد مذکور، برای فردا (چهارشنبه) کاهش نسبی دما بین ۲ تا ۴ درجه سلسیوس مورد انتظار است همچنین با توجه به ماهیت بارش های رگباری، در بعضی نقاط رگبار و رعدوبرق و وزش باد، موقتی شدید پیش بینی می شود.

غلامی به بخش های مختلف کشاورزی نظیر شالیکاران، مرغداری ها، گلخانه داران، پرورش دهندگان ماهی و … توصیه کرد که ضمن توجه به شرایط بارش رگبار و رعدوبرق، اقدامات لازم را بعمل آورند.

وی همچنین از بخش های مختلف اجرایی استان همچون مدیریت بحران، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شرکت های آب و برق، سازمان آتش نشانی و … خواست با توجه به این اطلاعیه، تمهیدات لازم را به عمل آورند.

غلامی، آسمان فردا استان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری، رگبار و رعد و برق و وزش باد، کاهش نسبی دما پیش بینی کرد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جهاد کشاورزی رعد و برق سازمان آتش نشانی کشاورزی مدیریت بحران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده

ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز چهارشنبه ۱۲ تا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، هواشناسی مازندران اعلام کرد: آسمان مازندران در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

براساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران روز جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان استان در دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه غربی، نیمه ابری از اواخر روز ابری به تدریج با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق؛ در سایر نقاط استان، هوا نیمه ابری از شب ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق را خواهیم داشت.

اما در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت آسمان استان ابری و نسبتاً خنک با رگبار پراکنده و وزش باد، از بعدازظهر با کاهش ناپایداری هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و از دوشنبه شب در ارتفاعات غربی با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • صدور ۲ هشدار نارنجی و زرد با وقوع تندباد لحظه‌ای و رعدوبرق در اصفهان
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید در لرستان