Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@16:05:40 GMT

واعظی آشتیانی: مدیران در چارچوب بودجه هزینه کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۹۷۹۳

به گزارش ایلنا، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه در زمان وی محمودرضا بابایی در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت شد، معتقد است که او بسیار مسئولیت‌پذیر بود و در خیلی از کارها به وی مشاوره می‌داد.با واعظ در خصوص شرایط استقلال و همچنین نظرش در مورد صحبت‌هایی که در رابطه با مشاور زمان مدیریت خودش در استقلال می‌شود، صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

انشالله که شرایط استقلال امسال خوب باشد و تغییراتی که در این تیم صورت گرفته منجر به تحول شود و این تیم بتواند نتایج بهتری کسب کند. البته این را هم باید بگویم که تیم‌ها خیلی شرایط‌شان بهتر شده است و یارگیریهای خوبی را هم انجام داده‌اند. پرسپولیس هم توانسته مربی خوبی را جذب کند.

 البته رقم بازیکنان و مربیان هم خیلی بالا رفته است.

بله، همین‌طور است. امیدوارم مدیران هم در چارچوب بودجه مسابقات هزینه کنند تا دوباره شکایت روی دست باشگاه‌ها گذاشته نشود.

 این روزها مشاور سابق استقلال در زمان مدیریت شما در این تیم حسابی سر و صدا کرده است. خیلی‌ها معتقدند شما او را به استقلال آوردید.

 ایشان را پیش از این در یک سایت ورزشی دیده بودم و احساس کردم می‌تواند پیشرفت کند. او را به عنوان دفتردار با خودم به وزارت صنایع بردم و بعد از چند وقت دیدم یک حکم به من نشان داد که در آن مشاور فتح‌الله‌زاده لقب گرفته بود. حتی ایشان یک جلسه ترتیب داد تا ملاقاتی بین من و فتح‌الله‌زاده صورت بگیرد.

 واقعا ایشان می‌توانست به شما مشاوره بدهد؟

او اطلاعات خیلی خوبی از استقلال داشت که برای من اهمیت داشت و چون قبل از من هم در باشگاه سمت مشاوره داشت و همین که من از او شناخت داشتم، فرصت خوبی بود تا او را به استقلال بیاورم. در ضمن این را هم بگویم که ایشان هیچ‌وقت کار اجرایی نکرد.

 امیرحسین صادقی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که بابایی زیرآبش را در استقلال زده است؟

صادقی زمان مدیریت خود من به استقلال آمد بعد از آن هم هیچ بازیکنی زمان من از تیم جدا نشد مگر اینکه خود بخواهد جدا شود. من فقط می‌توانم پاسخگوی اتفاقات زمان خودم باشم و بقیه مسائل ربطی به من ندارد.

یعنی شما فقط مسئول اتفاقات زمان خودتان هستید؟

شما هم مسئول کارهای خودتان هستید. این جوان توانایی بسیار بالایی داشت و در کارش بسیار مسئولیت‌پذیر بود. بخش زیادی از این صحبت‌ها هم که علیه او می‌شود روی حسادت و دشمنی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالحسین روح الامینی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: دولت و مجلس در حساس‌ترین شرایط قدردانی از مردم را رها نکرده اند، تذکر بنده به ماده ۲۲ یعنی حفظ شان مجلس می‌باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ملت عزیز شاهد هستند نمایندگان چند شیفته کار می‌کنند، تمرکز را بر روی حل مسائل و مشکلات اساسی همچون خودرو، مسکن، همسان سازی حقوق بازنشستگان گذاشته اند، اما شاهد هستیم با بی انصافی زیاد در فضای عمومی و گا‌ها نخبگانی انتقاداتی بر مجلس وارد است؛ وظیفه مجلس انقلابی و هیات رئیسه مجلس دفاع از شان نمایندگان است که به صورت تمام وقت کار می‌کنند از طرفی هم مورد انتقاد‌هایی قرار می‌گیرند، هیات رئیسه، روابط عمومی به ویژه سخنگویان مجلس بیشتر دستاورد‌های مجلس یازدهم را مطرح کنند.

روح الامینی در ادامه تاکید کرد: کالا‌هایی که در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شد امروز مورد استقبال عموم قرار گرفته، اکثریت مردم پیگیر و در انتظار اجرایی شدن آن هستند، بر اساس آن که افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان را شاهد خواهیم بود موجب خرسندی بسیاری از مردم خواهیم شد.

نوری قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور در بودجه با عدالت بودجه ریزی همخوانی ندارد

غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد در اخطار اصل ۵۳ مربوط به پرداختی ها، گفت: آقای رئیس جمهور و همکاران در این جدول ردیفی در خصوص اجرای مصوبات سفر آقای رئیس جمهور آورده شده است که نزدیک به ۲ همت اعتبار به آن اختصاص داده شده است و ۷۵۰ میلیارد تومان آن هزینه‌ای است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: هزینه‌ها در بخش هزینه‌ای و جداول بودجه آورده شده است، در جایی از بودجه عنوان شده که تقریبا ۹۵ هزار همت به دولت داده می‌شود تا همگی به صورت هزینه‌های بلاعوض به عنوان هزینه سفر صرف شود؛ اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس جمهور بدعت محسوب می‌شود که با عدالت بودجه ریزی و اقدامات کارشناسی همخوانی ندارد، بی تردید انحرافاتی با اختصاص این اعتبار در مناطق مختلف رخ خواهد داد و در بودجه دستگاه‌های اجرایی هزینه‌های مربوط به سفر مشخص نخواهد بود، امیدواریم با این ردیف اختصاص داده شده مخالفت شود. 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

دیگر خبرها

  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر