Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به آمریکا آمدیم تا با هر حریفی مبارزه کنیم و در وهله نخست باید به فکر بازی اول باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگنزاری دانشجو، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه آغاز مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 اظهار داشت: به آمریکا آمدیم تا با هر حریفی مبارزه کنیم ولی در وهله نخست باید به فکر بازی اول باشیم، نه اینکه به قهرمانی فکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید مرحله به مرحله پیش برویم و به آینده‌های دورتر فکر نکنیم.

وی ادامه داد: شروع خوب ایران در مرحله گروهی به خاطر تمرین‌های منسجم و نداشتن بازیکن مصدوم بود. بازیکنان ما بعد از اتمام لیگ‌های باشگاهی خود به خوبی استراحت کردند و با سلامتی کامل به اردو اضافه شدند که کمک بزرگی برای ما بود.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: تمرینات خود را یک ماه پیش از شروع لیگ ملت‌ها و بدون هیچ مشکل و مصدومی آغاز کردیم. ایران توانست در این شرایط به سر و شکل مناسبی برسد. بازیکنان من در شروع لیگ ملت‌ها، عالی عمل کردند. بعد از آن، مسافرت‌های زیاد و بازی‌های فراوان آغاز شد که زمانی برای تمرین خوب برای ما باقی نگذاشت.

تیم ملی ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها به ترتیب روزهای جمعه 21 و شنبه 22 تیر و از ساعت 2:30 بامداد در شیکاگو به مصاف لهستان و برزیل می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳