Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:07:33 GMT

ساختمان انجمن ناشنوایان قزوین به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۹۸۹۳

ساختمان انجمن ناشنوایان قزوین به بهره برداری رسید

مدیرکل بهزیستی قزوین در این مراسم گفت: ساختمان انجمن ناشنوایان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در چهار طبقه در بلوار حکیم منطقه پونک قزوین ساخته شده است.

علیرضا وارثی افزود: در استان قزوین ۶ هزار و ۵۰۰ ناشنوا و کم شنوا شناسایی شده و این انجمن برای تسهیل ازدواج، اشتغال زایی، خدمات اجتماعی و حقوقی آن‌ها تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بهزیستی قزوین علاوه بر اقدامات حمایتی مانند سمعک و پرداخت کمک هزینه حلزون شنوایی، طرح‌های غربالگری شنوایی برای نوزادان و همچنین کودکان سه تا ۶ سال را جهت پیشگیری از ابتلاء به مشکلات شنوایی اجرا می‌کند.

قرار است در هفته بهزیستی ۴۰ طرح با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در استان قزوین افتتاح شود.

۷۳۸۸*۶۰۱۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات

مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری ۱۲۲پروژه مخابراتی و همراه اول در هفته ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان یزد، محمدرضا زارع اظهار کرد: در هفته ارتباطات سال جاری، ۱۲۲ طرح مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۱,۳۸۷ میلیارد ریال در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها شامل تأسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ و کافونوری در ۷ مرکز، تأسیس، اجرای شبکه کابل و فیبر نوری ۵ نقطه، اجرای فیبرنوری ۵ سایت BTS است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد اجرای طرح‌های قابل بهره برداری در سطح استان، افزود: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، تأسیس و توسعه و افزایش تکنولوژی ۷۲ سایت BTS، نصب سوئیچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از طرح‌های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات است.

زارع ایجاد بستر ارائه سرویس سرینو، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح‌های هفته ارتباطات بیان کرد.

به گزارش ایمنا، با افتتاح این طرح‌های مخابراتی و همراه اول، تعداد ۳۴۳ طرح از هفته ارتباطات سال گذشته تاکنون در استان یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳,۹۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 751558

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت