Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پژمان فر با تاکید براینکه برگزاری جشن های میلاد ائمه به ایجاد نشاط در جامعه اسلامی کمک می کنند، گفت: باید با برنامه ریزی درست از ظرفیت های مردمی برای برگزاری جشن های دهه کرامت استفاده کنیم.

حجت الاسلام «نصرالله پژمان فر» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به جشن های دهه کرامت گفت: توجه به مناسک و مناسبت های دینی و پررنگ برگزار کردن مراسم های دینی از جمله اموری است که باید همواره برای تعمیق باورهای دینی مردم مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تجربه نشان داده است در هر امری درکشور مردم پای کار آمده اند نتیجه آن کار بهتر شده است. ایجاد زمینه برای حضور مردم جهت برنامه ریزی برای امور مذهبی و دینی قطعا به تاثیرگذاری بیشتر برنامه ها می انجامد.

 

وی تصریح کرد: ما می توانیم از تجربه استفاده از ظرفیت های مردمی در برنامه های محرم و صفر برای برگزاری جشنهای دهه کرامت نیز به خوبی استفاده کنیم و برنامه های این دهه را نیز به نوعی همانند محرم و صفر پررنگ و ماندگارتر کنیم.

 

پژمان فر بر تاکید بر لزوم ایجاد نشاط در جامعه اسلامی گفت: قطعا برگزاری جشن های میلاد ائمه با برنامه و به درستی می تواند به ایجاد نشاط  بیشتر در جامعه اسلامی کمک کند. چندسالی است که جشنهای دهه کرامت پررنگ تر از قبل برگزار می شوند و به نوعی این دهه در جامعه دینی ما جا افتاده است که این خودش اقدامی خوب و شایسته ای است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته ما باید بتوانیم با برنامه از ظرفیت بخش های مردمی برای برگزاری این جشن ها استفاده کنیم. ما باید فرهنگ وابستگی به بودجه های دولتی را که در جامعه نهادینه شده است را اصلاح کنیم.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به کاهش درآمدهای عمومی کشور ما ناچاریم اقداماتی را برای کاهش وابستگی به بودجه های عمومی انجام دهیم. یک موقع این است که کارها را تعطیل کنیم که تعطیل کردن برخی  امور در کشور محال وغیر ممکن است  و دیگر این است که بتوانیم در یک شیب منطقی  و آرام آرام زمینه حضور مردم را با ویژگی های که دارند فراهم کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما باید به سمتی برویم که کشور بتواند بر مبنای اصلی خودش حرکت کند و مسائل فرهنگی را با محوریت مردم داشته باشیم./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت دهه کرامت در فارس شیراز اردبیل زلزله مسجدسلیمان مسجد حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ پژمانفر جشن دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد