Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت یکی از سیاست‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اجرای طرح شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر تحت حمایت این نهاد در سطح استان است .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، علیرضا دهقان، افزود: با توجه به آغاز دهه کرامت همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) از اول ذی‌القعده لغایت روز یازدهم ذی‌القعده مصادف با سالروز ولادت پر خیر و برکت امام رضا (ع) ویژه برنامه‌های مختلفی توسط حوزه فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس عناوین نامگذاری شده در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور نسبت به طراحی و اجرای برنامه‌های متنوع در کانون‌ها و مجتمع های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد در سطح این استان اقدام شده است .

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از سیاست‌های حوزه فرهنگی اجرای طرح شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر تحت حمایت در رشته‌های مختلف با همکاری مددکاران حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد است .

دهقان یادآور شد: در این راستا نخبگان تحت حمایت در رشته‌های مختلف مانند نخبه تحصیلی و یا در زمینه حرفه‌های شغلی از جمله صنایع دستی، خیاطی، صنعتی شناسایی و در قالب بانک اطلاعات نخبگان و افراد مستعد کار ساماندهی می شوند که در نتیجه با اجرای گام دوم این طرح زمینه ایجاد طرح اشتغال با همکاری حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد برای آنها فراهم خواهد شد .

وی اعلام کرد: در حال حاضر ۴۷ هزار دانش‌آموز و شش هزار و ۴۹۱ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند .

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: در شش نقطه از استان سیستان و بلوچستان طبق ضریب بالای محرومیت آن منطقه خوابگاه های کمیته امداد مستقر شده تادانش‌آموزانی که توانایی اسکان و بهره‌مندی از مراکز تحصیلی در مقاطع بالاتر دوره های متوسطه ندارند بتوانند از طریق این خوابگاه ها ادامه تحصیل دهند .

دهقان افزود: برگزاری همایش ویژه روز دختر، تجلیل از دختران مددجو فعال در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی، جشن تکلیف جهت دختران تحت حمایت در سن تکلیف در شهرستان ها و مرکز این استان، بازدید از منازل مددجویان و عیادت از مددجویان بیمار و سالمند و دلجویی از آنها از دیگر ویژه برنامه های دهه کرامت سال‌جاری با همکاری این نهاد است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان سیستان و بلوچستان اشتغال امام رضا برنامه های فرهنگی سیستان و بلوچستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه