Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@10:37:50 GMT

جشن بزرگ دهه کرامت در بندر آستارا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۰۱۱۱

جشن بزرگ دهه کرامت در بندر آستارا برگزار شد

جشن بزرگ دهه کرامت با حضور گسترده عاشقان اهل بیت(علیه السلام) در ساحل سفیر امید بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، ویژه برنامه جشن بزرگ دهه کرامت به مناسبت میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و میلاد امام رضا (علیه الاسلام) شب گذشته(۱۸ تیر) با حضور گسترده عاشقان اهل بیت(علیه السلام) و مسافرین با اجرای برنامه های مختلف و جذاب هنری در محل آمفی تئاتر روباز ساحل سفیر امید  این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«وحید خاصی پور» در این مراسم دهه کرامت را تبریک گفت و افزود: حضرت معصومه(سلام الله علیها) شایسته ترین الگو برای بانوان است.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا تصریح کرد: انتظار می‌رود دختران و بانوان جوان ما با الگو قرار دادن سیره زندگی بزرگوارانی چون حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)، مسیر کمال را در پیش گرفته و بیش از پیش مایه عزت جامعه اسلامی شوند.

 

وی به آغاز برنامه های ستاد ساماندهی سواحل شهرستان آستارا اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل تا هفته اول اردیبهشت در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا اظهارکرد: در قالب ستاد ساماندهی سواحل برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و ورزشی در طول ایام تابستان در شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

 

خاصی پور در پایان از شهروندان آستارایی و گردشگران خواست از شنا در مناطق خطرآفرین پرهیز کنند.

 

اجرای موسیقی، تئاتر، مسابقه و اهدای جوایز ارزنده به قید قرعه به شرکت کنندگان از دیگر بخش‌های این جشن بود.

 

گفتنی است، این جشن بزرگ به همت موسسه مردم نهاد بانوان خلاق جوان و با همکاری کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل آستارا برگزار شد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت آیت الله حسینی شاهرودی جشن های دهه کرامت حجت الاسلام ارزانی مسجد شیراز زلزله مسجدسلیمان مسجدسلیمان دهه کرامت در فارس بندر آستارا جشن دهه کرامت روز دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود