Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست خبری شهردار مشهد با رسانه‌های گروهی، زمانی که خبرنگاران از پاسخگونبودن معاون فرهنگی شهردار به دکتر کلائی شهردار مشهد گلایه می‌کنند، شهردار با مهدی زارعی تماس می‌گیرد و تلفن را برای شنیدن اصحاب رسانه روی بلندگو قرار می‌دهد.

اما معاون فرهنگی شهردار در پاسخ به شهردار و اینکه چرا پاسخگوی اصحاب رسانه نیست می‌گوید من در جلسه ام و جواب زن و فرزند خود را هم نمیدهم و در ادامه از لفظی رکیک خطاب به خبرنگاران استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون فرهنگی شهردار مشهد از خبرنگاران عذرخواهی کرد
به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی شهردار مشهد که صبح امروز در نشست شهردار مشهد با خبرنگاران با استفاده از لفظی رکیک به خبرنگاران توهین کرده بود با صدور بیانیه‌ای از این کار خود عذرخواست.

مهدی زارعی در این بیانیه که بعد از ظهر سه شنبه در کانال تلگرامی شهرداری مشهد با عنوان "شهرنگار" منتشر کرد نوشته است: گاهی تقدیر بر آدمی چندان سخت می‌گیرد که عنان از کفت رها می‌شود و آنچه در دل نیست بر زبان می‌آید و موجب شرمساری می‌گردد. می‌دانم دوستان و عزیزان خبرنگارمان رنجیده خاطرند از سهوی که روی داده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
در ادامه این بیانیه آمده است: قصدم نه تطهیر رفتار نکوهیده ام که بیان بهانه‌ای است که سرنوشت به شیوه آزمون بر رفتار من نوشت. فرزند کوچکم را در بند بیماری فکند و مرا عاجز از همیاری و درمان وی وا نهاد تا رنج پدری و اندوه ناتوانی بر من غالب شود و آن پیش آید که نباید لذا بدین وسیله از خبرنگاران، شهردار محترم و همه دوستان خدمتگزار در جامعه مطبوعات کشور که هماره دل در گرو نشر آگاهی و توسعه وطن دارند پوزش می‌طلبم که آدمی محل خسران است و اشتباه. بیشتر بخوانید: واکنش خانه مطبوعات خراسان رضوی به توهین معاون فرهنگی شهردار مشهد به خبرنگاران معاون فرهنگی شهرداری مشهد استعفا داد
محمدرضا کلایی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان باید هزینه اقدامات خود را بدهند و با اتفاقی که روز گذشته افتاد و به خبرنگاران توهین شد زارعی معاون فرهنگی استعفای خود را تقدیم کرد که بنده با استعفای ایشان موافقت کردم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهرداری مشهد توهین به خبرنگار معاون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضفعین در نشست هم اندیشی هیئت امنای زائرسرای چهارمحال و بختیاری با تقدیر از زحمات دست اندرکاران زائرسرای این استان، بر اهتمام همه دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا تأکید کرد.

وی افزود: این زائرسرا با هدف استفاده زائرین کم درآمد و محرومان جامعه در شهر مشهد در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید

پیشرفت ۴۵ درصدی زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این نشست با تقدیر از همکاری مسئولین برای تکمیل زائراسرای استان، ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات به حق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه است.

وی با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین به روستا‌های سخت گذر شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق قدردانی کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست دستورات لازم برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.

زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.
این زائرسرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت