Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن کارگر صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه دانشنامه و دایره‌المعارف دفاع مقدس این استان در حال تالیف بوده و امیدواریم تا سال ۱۴۰۴ به پایان برسد، تاکید کرد: این اثر فاخر به سه هزار شهید استان سمنان می پردازد و امیدواریم بتواند در راستای شناساندن شهدای گرانقدر دفاع مقدس گامی موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دایره المعارف می تواند برای بازگو کردن و ثبت افتخارات، ایثار و ازخود گذشتگی های رزمندگان استان سمنان در دوران دفاع مقدس، بسیار تاثیر گذار باشد.

افتتاح ۱۰ پارک موزه دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با بیان اینکه تلاش های خوبی برای باغ موزه دفاع مقدس استان سمنان صورت گرفته است، گفت: امیدواریم این مجموعه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

کارگر بیان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس و باغ موزه مکانی است برای ملاقات و دیدار نسل های قدیم و فعلی انقلاب اسلامی که از این حیث مکانی بسیار مناسب برای بازگو کردن و نشر اتفاقات، خاطرات و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل فعلی و آینده کشور است.

وی افزود: باغ موزه و مراکز فرهنگی دفاع مقدس، می‌توانند در زمینه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از بسیاری از اقدامات همچون، فیلم، کتاب، نماهنگ و … موثر تر واقع شوند از سوی دیگر باید گفت امسال تا پایان سال، ۱۰ باغ موزه را در کشور افتتاح خواهیم کرد و با این تعداد، ۲۵ موزه دفاع مقدس در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

باغ موزه دفاع مقدس سمنان ظرفیتی برای ماندگاری رشادت و حماسه‌های جوانان این مرز و بوم

استاندار سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه اعتقاد داریم، ایثارگری، از خودگذشتگی، رشادت و حماسه‌هایی که جوانان این مرز و بوم آفریدند باید ثبت و ماندگار شود، گفت: باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یکی از مراکزی است که می‌تواند در تحقق این مهم تاثیرگذار باشد.

علی‌رضا آشناگر بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی در باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان انجام شده، مکان‌نمایی این مرکز بسیار مناسب است و مسیر دسترسی مطلوبی نیز برای آن وجود دارد که امیدواریم با بهره برداری کامل از این مجموعه، مردم و مسافران عبوری استان بتوانند از این مرکز فاخر استفاده کنند.

کد خبر 4662942

منبع: مهر

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • ویکی فقه؛ دانشنامه‌ای در حوزه علوم اسلامی
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد