Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@21:52:59 GMT

۱۰۲ هزار متر مربع از معابر شهربجنورد آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۰۴۵۹

تین‌نیوز | 

در سه ماه اول سال ۹۸ با اعتبارات شهرداری بجنورد، ۱۰۲ هزار متر مربع از معابر شهر آسفالت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی پارساپور معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد گفت: اکیپ‌های عمرانی در سطح شهر در دو بخش ماشین آلات و انسانی  ۵۶ هزار متر مربع از معابر را تسطیح و آماده آسفالت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارساپور افزود: لکه گیری معابر نیز درمساحت ۱۵ هزار متر مربع انجام شده است و بخش عمده‌ای از معابر نیازمند لکه گیری به واسطه حفر کانال تاسیسات نیازمند اقدام دستگاه متولی مربوطه برای اصلاح معبر است.

وی اظهار کرد:۱۹۰ هزار متر مربع از معابر نیز به کمک ماشین آلات زیرسازی شده و آماده آسفالت شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد تصریح کرد: بخش عمده‌ای از اقدامات عمرانی با ماشین آلات و بخش دیگری نیز به کمک نیروی انسانی و ماشین آلات سبک‌تر انجام می شود که از آن جمله می‌توان به تسطیح معابر با دستگاه‌های سبک به مساحت ۲۴ هزارمترمربع و ۱۸ هزار مترمربع از معابر که به کمک ماشین الات سبک زیرسازی شده است اشاره کرد.

درمجموع در سه ماه اول امسال ، ۲۸۷ هزارمترمربع از معابر زیرسازی و تسطیح شده و ۱۰۲ هزار متر مربع از معابرآسفالت و ۱۵ هزار مترمربع نیز لکه گیری شده است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد

سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به آغاز به کارنهضت آسفالت معابر شهری کرمان، گفت :برای توسعۀ شهر کرمان، چاره‌ای نیست جز اینکه همگی با اهتمام مضاعف، پای کار شهر کرمان باشیم.

وی افزود:  از الطاف اعضای شورای اسلامی شهر در همراهی با شهرداری در سرعت‌بخشی به آغاز جهاد آسفالت معابر و همچنین از همکارانم که بی‌چشم‌داشت و تمام‌وقت کار می‌کنند، تشکر می‌کنم.

تویسرکانی بیان کرد: قرارگاه جهاد آسفالت شهرداری کرمان را تشکیل دادیم تا آسفالت معابر در اسرع وقت، رصد و اجرا شود.

منصور ایرانمنش، رییس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این مراسم گفت:طی دوسال گذشته معابر حاشیۀ شهر کرمان و شهرک‌های اطراف آسفالت شد  و در برنامه‌ریزی روکش آسفالت سال‌جاری، معابر داخل شهر و معابر خاکی بالای ۱۴ متر آسفالت می‌شود. 

ر پایان این آیین توسط شهردار کرمان، احکام «محمدرضا یحیی‌زاده»، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان به‌عنوان «فرمانده قرارگاه جهاد آسفالت» و «قاسم بابایی»، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری به‌عنوان «جانشنین فرمانده قرارگاه جهاد آسفالت» اعطا شد.

طی دو روز گذشته با آسفالت خیابان‌های «شهید کامیاب» و «پاسداران»، روکش آسفالت دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر در قالب «جهاد آسفالت» آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی