Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@03:32:09 GMT

سری جدید «شکرستان» در پایان راه

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۰۹۵۴

سری جدید «شکرستان» در پایان راه

به گزارش جهان نيوز، مسعود صفوی تهیه کننده مجموعه «شکرستان» درباره تولید فصل جدید این مجموعه بیان کرد: ما برای فصل جدید یک سری ۱۳ قسمتی ساختیم که پخش شد و در حال تولید ۱۳ قسمت دوم هستیم.

وی درباره روایت شهاب حسینی روی سری جدید اظهار کرد: ساخت ۱۳ قسمت جدید به پایان برسد شهاب حسینی روی آن نریشن خواهد گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تهیه کننده انیمیشن در ادامه درباره کاهش تولید لوازم جانبی «شکرستان» تصریح کرد: بحث اصلی به کپی رایت مربوط می شود به طور مثال حجم وسیعی از لوازم التحریر، عروسک و… به صورت تقلبی تولید شد. در حالی که بسیاری از این لوازم با کیفیت پایین و بدون استانداردهای لازم در دسترس بچه ها قرار گرفته بود که خودش آسیب زا بود. خیلی از محصولات ارزان قیمت اکنون در بازار وجود دارد که پرزهایی دارد که برای کودک مضر است.

وی در بخش دیگر صحبت هایش درباره اضافه شدن کاراکترهای جدید به این مجموعه اظهار کرد: ۲ کاراکتر به این مجموعه اضافه شده اند که هر ۲ شهروند هستند و آنها را در فضای منزل نمی‌بینیم.

صفوی در پایان خبر داد که ساخت این ۱۳ قسمت در مراحل پایانی است و بعد از آن برای پخش آماده می شود.

منبع:مهر کپی متن خبر برچسب ها: انیمیشن تهیه کننده

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: انیمیشن تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر

ایسنا/خراسان شمالی مسابقات شنای کارگری در خراسان شمالی که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شده بود، با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رئیس هیات اجرایی مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران خراسان شمالی  در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۵۰ نفر شرکت کننده از کارگاه های مختلف و کارگران مشمول قانون کار در مجموعه ورزشی کارگران امام علی (ع) شهرستان بجنورد برگزار شد.

مهدی اسلام خواه، برگزاری این مسابقات را به مناسبت ارج نهادن به مقام کارگران و گرامیداشت هفته کار و کارگر برای ایجاد شور و شوق مضاعف بین کارگران اعلام کرد و افزود: برگزاری برنامه هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل در حوزه کارگری می‌دانیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه رده سنی برگزار شد، گفت: در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال، امیررضا باقرزاده از سبزگستر شیروان، رضا تحولاتی و یوسف زمانی فر از آلومینای جاجرم و همچنین سجاد راستگو از استخر هلال احمر شیروان به مقام های اول تا چهارم رسیدند.

رئیس هیات اجرایی مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران خراسان شمالی ادامه داد: در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال پوریا کلانتری از استخر ۱۹ مهر بجنورد، محمد شاکریان از آلومینای جاجرم و ارشک زعفرانی از راهداری به مقام های اول تا سوم رسیدند.

به گفته اسلام خواه، در رده سنی بالای ۴۰ سال نیز ولی الله استاجی، حجت یداللهی و علی سدید به مقام های برتر رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار