Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حبیب جهانساز، رئیس سازمان چای کشور گفت: نخستین جشنوار ملی چای کشور فردا و پس فردا (۲۰ و ۲۱ تیر ماه) در لاهیجان در سطح ملی و با برنامه‌های متنوع تخصصی- فرهنگی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری جشنوار ملی چای کشور را معرفی چای ایرانی به تمام نقاط کشور عنوان کرد و افزود: چای ایرانی در مقایسه با چای‌های خارجی از نظر کیفیت حرف اول را می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه به دنبال پررنگ کردن حضور چای ایرانی در بازار هستیم، ادامه داد: علاوه بر مصرف چای می‌توان از باغات این محصول نیز تحت عنوان بوم گردی و گردشگری درآمدزایی کرد.

جهانساز اظهار داشت: فرآیند تهیه چای از باغ تا نوشیدن آن می‌تواند برای گردشگران جذاب باشد و درصدد آن هستیم تا گردشگران از باغات، کارخانجات و نحوه فرآوری آن بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه این جشنواره در سازمان چای کشور به صورت دائمی ایجاد شده است، گفت: بنا است این جشنواره به صورت سالانه با کمک اتحادیه کشاورزان چایکاران، کارخانجات چایسازی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، تجارو بازرگانان و پتانسیل‌های موجود برگزار شود.

رئیس سازمان چای کشور تصریح کرد: در حاشیه این جشنواره برنامه‌های آموزش دم کردن چای، نمایشگاه ماشین آلات، نشست تخصصی، عرضه صنایع دستی، تجلیل از فعالان برتر چای، عرضه مستقیم چای ایرانی، خاطره نگاری از چای، موسیقی محلی، تور گردشگری، نمایش آئینی و معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

برگزاری نخستین جشنواره ملی چای، فردا و پس فردا در لاهیجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.   وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.   وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم  از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم  داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت