Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام سه ورزشکار ایرانی در میان 10 پاراوزنه بردار رکورددار دنیا قرار دارد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، در آستانه برگزاری رقابت های جهانی پاراوزنه برداری نورسلطان، کمیته وزنه برداری IPC با انتشار لیستی به معرفی 10 پاراوزنه بردار رکورد دار دنیا در اوزان ده گانه پرداخت.

 

در این لیست 10 نفره، رکوردداران فعلی اوزان ده گانه معرفی شده اند و در میان آنها نام روح اله رستمی با رکورد ۲۲۹ کیلوگرم در درسته ۷۲- کیلوگرم، مجید فرزین با رکورد ۲۴۰ کیلوگرم در در دسته ۸۰- کیلوگرم و سیامند رحمان با رکورد ۳۱۰ کیلوگرم در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی پاراوزنه برداری ایران با ترکیب سید یوسف یوسفی (۵۹ کیلوگرم)، امیر جعفری (۶۵ کیلوگرم)، نادر مرادی (۷۲ کیلوگرم)،  روح اله رستمی (۸۰ کیلوگرم)، سیدحامد صلحی پور (۹۷ کیلوگرم)، سامان رضی و علی اکبر قریب شی (۱۰۷ کیلوگرم)، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان (۱۰۷+ کیلوگرم) در این مسابقات شرکت کرده است.

 

حسین توکلی به عنوان سرمربی با همراهی علی محمودی هدایت تیم را بر عهده دارد و محمد تابع نیز سرپرست کاروان اعزامی کشورمان در این رقابت هاست.

 

رقابت های جهانی پاراوزنه برداری ۲۰۱۹ به میزبانی قزاقستان و در شهر نورسلطان از ۲۲ تا ۲۸ تیر ماه برگزار خواهد شد و دارای امتیاز کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ است.

 

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و برد مهم و دلچسبی را به دست آورد.

گل اول این تیم در این دیدار توسط مگوایر به ثمر رسید که بازی را برای شاگردان اریک تن‌هاخ به تساوی کشاند اما این گل از جهتی دیگر هم اهمیت بسیار زیادی داشت چون توانست رکورد بسیار جذاب و مهمی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بشکند.

گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند در واقع هزار و هشتاد و پنجمین گلی بود که در لیگ برتر در این فصل به ثمر رسید و این بیشترین تعداد گل زده شده در یک فصل در تاریخ این لیگ از زمانی که ۲۰ تیمی می‌شد به حساب می‌آید.

پیش از این رکورد به ثمر رسیدن 1084 گل در این مسابقات به ثبت رسیده بود که متعلق به فصل گذشته بود اما تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل جاری توانستند این رکورد را بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس