Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@03:26:00 GMT

«تگزاس۳» زمستان کلید می‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۱۱۵۵

هنرآنلاین نوشت: سید ابراهیم عامریان تهیه کننده این روزها فیلم سینمایی "تگزاس 2" به کارگردانی مسعود اطیابی را بر پرده سینماها دارد.

او درباره وضعیت اکران این فیلم بیان کرد: اکران "تگزاس 2"تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت. هرچند سئانس‌ها کم است، اما فیلم فروش خوبی دارد.

وی در ادامه درباره سایر فعالیت‌هایش گفت: در صدد هستیم "تگزاس 3" را در زمستان کلید بزنیم و این فیلم را تا پنج قسمت ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی نیز اقداماتی انجام داده‌ایم که در ژانر اجتماعی است و سال آینده تولید می‌شود.

عامریان همچنین در پاسخ به این پرسش که با وجود اکران پی‌در‌پی فیلم‌های کمدی و اشباع مخاطبان، فروش این فیلم‌ها همچنان در مقایسه با فیلم‌های اجتماعی بیشتر خواهد بود، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم، چرا که فیلم‌های کمدی امروز چندان کیفیت ندارند و اگر با همین روند به تولید آثاری از این دست اقدام کنیم، قطعاً به زودی فیلم‌های اجتماعی دوباره گیشه را از آن خود می‌کنند. به‌شخصه سعی می‌کنم آثاری که در حوزه سینمای کمدی تولید می‌کنم، باکیفیت باشند. در این زمینه کوتاهی نکرده‌ام که شاید یکی از دلایل فروش فیلم‌هایی که تهیه کرده‌ام همین مسئله اهمیت به کیفیت باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم) سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم) حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)

دیگر خبرها

  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»