Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با اشاره به راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی گفت: این مرکز براساس نیازهای افراد و مطابق استانداردهای بین‌المللی دوره آموزشی و مهارتی برگزار می‌کند. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

بهمن خسروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در اهواز اظهار داشت: مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در دانشگاه راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اینکه بتوانیم دانشجویان و دانش‌آموختگان و سایر گروه‌های هدف را برای فرصت‌های بازار کار توانمند سازیم، با همکاری فنی و حرفه ای این مرکز راه اندازی شده است.

این عضو هیئت علمی بیان داشت: دوره‌های مهارتی براساس نیازسنجی‌های مرکز و مطالبه گروه‌ها و منطبق با استانداردهای جهانی سازمان فنی و حرفه‌ای تعریف و برگزار می‌شود.

توسعه اقتصاد عکس با رونمایی از استارتاپ "عکستیک" در دانشگاه جامع علمی کاربردیحمایت از اقدامات شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام از اولویت‌های ایران استفرصت بی‌نظیر تحریم برای تولید/دانشگاه صنعت ریلی ایران را خودکفا کرد

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه‌ای  است.

وی تصریح کرد: هیچ محدودیت زمانی و گروهی برای دوره‌ها متصور نیست و هر گروهی از جمله دانشجویان، دانش‌آموختگان، کارکنان درخواست دوره مهارتی داشته باشد این مرکز بسته به نیازها و ظرفیت‌های آموزشی آماده برگزاری است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اظهار داشت: مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی مطابق با استانداردهای بین‌المللی دوره را برگزار و پس از پایان گواهی بین المللی معتبر ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: دانشگاه نیز از طرح‌ها و ایده های موفق کارآفرینانه تا رسیدن به نقطه تجاری‌سازی محصول حمایت لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان