Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:08:43 GMT

برپایی ششمین نمایشگاه گروهی «چهارسوی خیال»

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۱۷۰۲

برپایی ششمین نمایشگاه گروهی «چهارسوی خیال»

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نمایشگاه انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران با عنوان «چهار سوی خیال» عصر جمعه ۲۱ تیر در گالری‌های ممیز، پائیز، زمستان، میرمیران، بهار و تابستان خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه که تا ۴ مردادماه برقرار خواهد بود، بیش از ۲۰۰ اثر از ۱۶۰ هنرمند به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششمین نمایشگاه «چهار سوی خیال» که به همت انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران برگزار می‌شود، جمعه ۲۱ تیر ساعت ۱۷ در گالری‌های خانه هنرمندان افتتاح می‌شود و همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر 4663038

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران خانه هنرمندان ایران مجسمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد


محمدمهدی اسماعیلی  در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه بسیار با کیفیت و تبلور هنر ایران در زمینه قرآنی است.

وی با اشاره به نقش مهم و موثر بخش خصوصی در برگزاری این نمایشگاه افزود: دولت وظیفه خود را تنها حمایت از بخش‌های خصوصی می‌داند. هر قدر حضور جریان‌های مردمی در یک فعالیت پررنگ‌تر باشد، می‌توان به تداوم آن فعالیت امیدوار شد.

اسماعیلی با بیان اینکه هنر‌های قرآنی ریشه دیرینه در بخش‌های مختلف هنر ایران دارد، اظهار داشت: توصیه شد که بخشی از غرفه ایران در شصتمین دوسالانه هنری ونیز که این روز‌ها در کشور ایتالیا برپا شده، به هنر‌های قرآنی اختصاص پیدا کند.

وی درباره برگزاری بازار‌های بزرگ برای هنر‌های تجسمی به ویژه هنر‌های قرآنی گفت: اواخر سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزاری بازار هنر ایران را تصویب و رئیس جمهور هم آن را ابلاغ کرد که یک گام مهم به شمار می‌آید. در حال حاضر برای اجرای بازار هنری قانون مصوب وجود دارد. البته خود بنده پیش از این هم آثار هنرمندان را به مسئولان فرهنگی دیگر کشور‌ها هدیه می‌دادم.

 نخستین نمایشگاه تخصصی هنر‌های قرآنی با عنوان روایت باران تا ۳۱ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران برقرار و بازدید از آن برای علاقه‌مندان آزاد است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»