Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیادمسکن گلستان با اشاره به افزایش منازل مسکونی خسارت دیده به ۲۱ هزار واحد گفت: بنیاد مسکن استان تاکنون ۳۳ میلیارد و ۶۴۹ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۷۳۵۱ خانوار پرداخت کرده است. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدتقی زمانی‌نژاد صبح امروز درباره آخرین وضعیت بازسازی و نوسازی منازل مسکونی سیل‌زدگان گلستانی اظهارداشت: تعداد واحدهای خسارت دیده و ارزیابی شده در استان به 21 هزار واحد مسکونی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد 13 هزار و 700 واحدمسکونی نیاز به تعمیر دارند و هفت هزار و 300 واحد نیز احداثی هستند.

وی گفت: در حوادث ابتدای امسال هفت هزار و 433 واحدمسکونی در شهرهای استان دچار خسارت شد که یک‌هزار و 446 واحد باید مجددا احداث شوند و پنج هزار و 987 واحد هم به تعمیر نیاز دارند.

مدیرکل بنیادمسکن استان افزود: در روستاها نیز 13 هزار و 567 واحدمسکونی در اثر طوفان، رانش زمین و سیل خسارت دیده است. از این تعداد هفت هزار و 713 واحد تعمیری و پنج هزار و 854 واحد احداثی هستند.

وی با اشاره به معرفی 15 هزار و 271 پرونده به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات بیان داشت: از این تعداد سه هزار و 765 واحد معیشتی، هفت هزار و 885 واحد تعمیری و سه هزار و 621 واحد احداثی است.

100 واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده کمیته‌امداد پلدختر تعمیر شد؛ اهدای 1000بسته لوازم‌خانگیسپاه قدس گیلان 150 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی سیل‌ گلستان می‌سازدبسیج سازندگی سمنان 147 واحد مسکونی در استان سیل‌زده لرستان می‌سازد

زمانی‌نژاد اعلام کرد: بانک‌های عامل نیز تاکنون با هفت هزار و 748 واحدمسکونی از قرارداد بستند که از این تعداد یک‌هزار و 922 فقره معیشتی، سه هزار و 982 فقره تعمیری و یک‌هزار و 844 فقره احداثی هستند.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن استان تاکنون 33 میلیارد و 649 میلیون تومان کمک بلاعوض به هفت هزار و 351 خانوار پرداخت کرده است.

مدیرکل بنیادمسکن استان درباره تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده گفت: کار تعمیرات 6 هزار و 851 واحد مسکونی خسارت دیده آغاز شده است که مرمت دو هزار و 767 واحد به پایان رسید.

وی درباره آخرین وضعیت احداث منازل مسکونی خسارت دیده هم ابراز داشت: تاکنون آواربرداری یک‌هزار و 595 واحد آواربرداری و همچنین پی کنی دو هزار و 384 واحد مسکونی به اتمام رسیده است. علاوه براین 936 واحد در مرحله اجرای فونداسیون و 268 واحد ستون قراردارند. سقف 57 مسکونی نیز ساخته و 20 واحد نیز دیوارچینی شده است.

انتهای پیام/ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد میردریکوند سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: در پی بارش‌های شدید و هشدار فرمانداری نیرو‌های هلال احمر به صورت آماده باش درآمده و با اوج گرفتن بارش و ورود آب به منازل مسکونی منطقه کوی شهدا، نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر با استفاده از پمپ آب و کیسه‌های شن به تخلیه آب منازل پرداختند و خودرو‌های گرفتار در آب را نجات دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک ادامه داد: تاکنون به ۳۰ منزل مسکونی آسیب و خسارت جدی وارد شده که این تعداد رو به افزایش است و همچنین نیرو‌های امدادی به منطقه عشایری پشمینه زار در مسیر کرخه اعزام شده و درحال امدادرسانی به عشایر گرفتار سیلاب هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی