Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:12:45 GMT

رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۱۸۱۵

رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان انتخاب شد

به گزارش ایرنا مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان با حضور ۱۷ عضو برگزار شد و علی آقاجری توانست با ۱۵ رای، رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان شود.

تعداد اعضای مجمع ۱۷ نفر است و علی آقاجری، افشین برازجانی و علی قیاصی وند و کریم آقاجری (غایب بود) نامزدهای این مجمع بودند.

نبود افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مجمع، ناراحتی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه به مدت هفت دقیقه متوقف شد و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش خوزستان به دستور رییس مجمع نزد حیدری رفت تا وی هر چه سریع تر در جلسه حاضر شود.

پس از چند دقیقه حیدری وارد جلسه شد و به نزد سرپرست فدراسیون رفت و به صورت خصوصی (در گوشی) با یکدیگر صحبت کردند و سپس حیدری مجمع را ترک کرد تا شاهد برگزاری یک مجمع انتخاب هیات ورزشی استان بدون مدیرکل ورزش و جوانان باشیم.

اعضای مجمع متشکل از سرپرست فدراسیون، رؤسای هیأت‌های ورزش های شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، نماینده باشگاه‌ها، نماینده مربیان، نماینده داوران، نماینده ورزشکاران، نماینده بانوان، نامزد ریاست هیات، و معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بودند.

۹۸۷۹ / ‏‬ ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس