Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس جمهور آمریکا: آنها دارند مشاغل زیادی ایجاد می کنند و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی شامل هواپیما از ما می خرند.
به گزارش آریا و به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره،  رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر برای گفتگو درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه در کاخ سفید با یکدیگر دیدار کردند.
دونالد ترامپ در دیدار با تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی، در جمع خبرنگاران گفت: آنها دارند سرمایه گذاری سنگینی در کشور ما می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها دارند مشاغل زیادی ایجاد می کنند و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی شامل هواپیما از ما می خرند. آنها هواپیمای مسافربری از ما می خرند. همانطور که می دانید آنها تعداد زیادی از هواپیماهای مسافربری خود را از شرکت بوئینگ خریداری می کنند. ما بسیار قدردان و سپاسگزار هستیم. ما امروز سندی امضاء خواهیم کرد که مربوط به معامله بزرگی است.
ترامپ افزود شما به جلسه امضای این معامله دعوت خواهید شد. این معامله شامل خرید تعداد زیادی از جت های بوئینگ خواهد بود و پول زیادی در کشور ما خرج خواهد شد که معنی اش ایجاد مشاغل زیاد در آمریکا است. ما از همه چیز تشکر می کنیم. ما هم اکنون عملیات نظامی عالی در قطر داریم. آنها یکی از بزرگترین پایگاههای نظامی را در جهان احداث کردند. پایگاه العدید قطر فوق العاده است و از مهمترین پایگاه های نظامی است.
تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی, امیر قطر که به آمریکا سفر کرده است در کاخ سفید در کنار دونالد ترامپ به خبرنگاران گفت: روابط بسیار عالی بین قطر و آمریکا وجود دارد. ما در کنار هم کارهای زیادی انجام می دهیم. همانطور که رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد ما امروز اسنادی امضاء خواهیم کرد. روابط اقتصادی بین آمریکا و قطر بیش از 185 میلیارد دلار بوده است. ما به دنبال آن هستیم که این رقم را دو برابر کنیم. ما سرمایه گذاری های زیادی در آمریکا داریم. ما به اقتصاد آمریکا اعتماد داریم. ما در بخش زیرساخت ها کارهای زیادی می کنیم, ما در نظر داریم سرمایه گذاری بیشتر کنیم.
وی افزود: ما میزبان پایگاه نظامی در العدید هستیم, ما همکاری نزدیکی با یکدیگر داریم, از شما دعوت می شود در هر زمانی (که می توانید) به قطر سفر کنید و از این پایگاه دیدن کنید.من از دوستی شخصی با شما لذت می برم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تمجید ترامپ خریدهای نظامی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند