Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «تاکر کارلسون» مجری شبکه «فاکس‌نیوز»، شب گذشته (سه‌شنبه)، «الهان عمر» نماینده مسلمان کنگره را که بعنوان یک پناهجو از سومالی به آمریکا وارد شده بود، مورد حملات لفظی نژادپرستانه خود قرار داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل» وابسته به کنگره آمریکا گزارش کرد،  کارلسون در واکنش به انتقادات الهان عمر از تبعیض‌نژادی در آمریکا، گفت که این نماینده رک که در آمریکا پیشرفت کرده است، «شاهد زنده» این مطلب است که قوانین مهاجرتی در آمریکا «خطرناک» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بحث‌های این نماینده مسلمان کنگره درباره اشکال مختلف تبعیض در آمریکا ادامه داد: «عمر از آمریکا ناامید نیست بلکه خشمگین است. این مسئله باید موجب نگرانی در شما شود و نه بخاطر اینکه عمر عضو کنگره است. الهان عمر، (به دلیل انتقاد از تبعیض نژادی در آمریکا) شاهد زنده این مسئله است که نوع برخورد ما با مهاجرت برای این کشور خطرناک شده است».

مجری شبکه فاکس‌نیوز ادامه داد، عمر که بعنوان یک کودک بعد از به سربردن در کمپ مهاجران کنیا، وارد آمریکا شد، نشان می‌دهد که قوانین مهاجرتی، در حال تضعیف آمریکا است.

کارلسون سپس در انتقاد از اینکه الهان عمر بعنوان یک پناهجو هم‌اکنون بعنوان عضو کنگره فعالیت دارد، ادامه داد: «شاید تقصیر ما است که خواسته‌های اندکی از مهاجرانمان داریم. ما به اندازه کافی در شبیه‌‌سازی آنها به خود اعتماد به نفس کافی نداشتیم و به همین دلیل آنها هرگز احساس نمی‌کنند که به طور کامل آمریکایی هستند و شاید مشکل، عمیق‌تر از این حرف‌ها است. شاید ما افرادی را از کشورهایی وارد می‌کنیم که ارزش‌های آنها تقریباً در تضاد با ما است».

مجری فاکس‌نیوز تصریح کرد:«هیچ کشوری نمی‌تواند انتظار داشته باشد که شمار زیادی از افرادی که از این کشور نفرت دارند را وارد کند و انتظار بقا داشته باشد... الهان عمر همچون یک زنگ خطر آتش‌سوزی است که هشداری برای بقیه ما است».

الهان عمر در یک پیام توییتری در واکنش به توهین‌های مجری فاکس‌نیوز نوشت: «لازم به دروغگویی نیست، تماشای یک احمق نژادپرست که اینچنین در خصوص حضور من در کنگره گریه و زاری می‌کند، خنده‌دار است. هیچ دروغی نمی تواند، عشق من به این کشور و اراده من برای کامل کردن اتحاد بیشتر در این کشور را انکار کند. آنها باید عادت کنند که مرا عضو کنگره صدا کنند».

طبق این گزارش، پیش از این نیز کارلسون، عمر را بعنوان «نماد سیستم ناموفق مهاجرتی آمریکا» خوانده بود.

بر اساس این گزارش، این مجری شبکه فاکس‌نیوز پیش از این به دلیل لفاظی‌هایش در انتقاد از مهاجران، به تحریک حس ملی‌گرایی سفیدپوستان متهم شده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا

دریافت 1 MB کد خبر 847289 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه آمریکا و اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا