Web Analytics Made Easy - Statcounter

راستاد گفت: همایش بزرگداشت امامزادگان شهرستان صومعه‌سرا در بقعه متبرکه آقا مهدی آقا صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«حسن راستاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: امامزادگان مأمن و پناهگاه امن مردم هستند که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این پناهگاه امن باید به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه باید با برگزاری برنامه‌های متنوع حضور جوانان را در بقاع متبرکه بیشتر کنیم افزود: به همین دلیل سازمان اوقاف و امور خیریه از زمان تحویل سال تا پایان سال برنامه‌های متنوعی را در سطح امامزادگان برگزار می‌کند.

 

وی گفت: امام راحل فرموده‌اند مردم در پناه بقاع متبرکه باید با آرامش زندگی کنند و اداره اوقاف نیز همین مهم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

 

راستاد با بیان اینکه پنجم ذی القعده به عنوان روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان عضیم الشان نامگذاری شده است، تصریح کرد: با هدف نهادینه کردن سیره اهل بیت(علیه‌السلام)، در بقاع متبرکه و امامزادگان همایش بزرگداشت امامزادگان شهرستان صومعه‌سرا در بقعه متبرکه آقا مهدی آقا صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه تجلیل از خادمان و هیئت‌امنای نمونه و فعال، مولودی خوانی، سخنرانی و پذیرایی از جمله برنامه‌های این همایش است، خاطرنشان کرد: این همایش با حضورمسئولین استانی و شهرستانی، مردم ولایت مدار، زائرین و مجاورین آستان مقدس امامزاده روز شنبه(22 تیر) ساعت 9 صبح، با سخنرانی حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری، امام جمعه صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت آیت الله حسینی شاهرودی زلزله مسجدسلیمان مسجد شیراز دهه کرامت در فارس روزنامه هلال احمر همایش بزرگداشت امامزادگان بزرگداشت امامزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این برنامه ورزشی به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نهادینه کردن ورزش همگانی انجام شده است.
در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی ارزنده به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای