Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@12:03:48 GMT

لغو کنسرت آوازه‌خوان محبوب «بن سلمان»

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۲۴۵۸

پس از جنجال‌های فراوان درباره اجرای «نیکی مناژ» در جَدّه عربستان و با افزایش اعتراضات مردمی، این آوازه‌خوان آمریکایی مجبور به لغو برنامه‌اش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «نیکی مناژ» آوازه‌خوان آمریکایی که به دعوت «بن سلمان» قرار بود در عربستان برنامه اجرا کند، درباره لغو کنسرتش گفت: پس از مشاهده انعکاس خبر کنسرتم در شهر جَدّه عربستان، با وجود برنامه‌ریزی قبلی، کنسرتم را در این کشور لغو می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این زن خواننده آمریکایی که در تمام کنسرت‌هایش با پوششی نیمه‌عریان روی صحنه ظاهر می‌شود، در ادامه پیام لغو کنسرت خود گفت: معتقدم که باز باید این مساله را شفاف کنم که من همواره از حقوق زنان، حقوق همجنس‌باز‌ها و آزادی بیان حمایت می‌کنم!

«بنیاد حقوق بشر» هفته گذشته در بیانیه‌ای از «نیکی مناژ» و دیگر افرادی که قرار است در فستیوال جده عربستان برنامه اجرا کنن، د. خواسته بود تا برنامه خود را لغو کنند.

فستیوال جهانی جده در استادیوم ورزشی ملک عبدالله در شهر مجاور دریای سرخ برگزار خواهد شد. مقامات عربستان اعلام کرده‌اند که در این رویداد مشروبات الکلی و مواد مخدر ممنوع است. «لیام پاین» عضو سابق گروه موسوم به «وان دایرکشن» و «دی جِی استیو آئوکی» از جمله هنرمندانی هستند که قرار است در این رویداد روی صحنه بروند.

«ماریا کری»، «انریکه ایگلِسیاس» و «بلک آید پیز» از جمله خواننده‌هایی هستند که علی‌رغم اعتراضات گسترده، طی ماه‌های گذشته در شهر جده عربستان سعودی و در چند کیلومتری خانه خدا برنامه اجرا کرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک کنسرت در عربستان نازنین زاغری حسینی شاهرودی جیسون رضائیان تب کریمه کنگو زلزله سه شنبه های بدون خودرو دیه زن و مرد جنگل های هیرکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف رییس مجلس در راستای اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد. دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد و اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

وی افزود: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان