Web Analytics Made Easy - Statcounter

آب‌بند گفت: «تجمع محافظان حریم خانواده» با حضور پرشور بانوان در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«معصومه آب‌بند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری به کنگره هفت هزار شهید زن در کشور معرفی الگوی سوم زن مسلمان است.

 

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا با بیان اینکه تبیین نقش زن مسلمان در جامعه از ضروریات است، افزود: معرفی و تبیین این نقش در فضای مجازی و حقیقی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هفته حجاب و عفاف در سال جاری همزمان با دهه کرامت و ولادت گوهر علم و عفاف از 15 تا 21 تیر برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی در این هفته از سوی ارگان‌های مختلف اجرا می‌‌شود.

 

آب‌بند شاخص‌ترین برنامه این هفته را برگزاری «تجمع محافظان حریم خانواده» در صومعه‌سرا دانست و تصریح کرد: این مراسم روز پنج‌شنبه(20تیر) ساعت 18 جنب مسجد ولی عصر(عج) این شهرستان همراه با اهدای جوایز نفیس برگزار می‌شود.

 

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا با بیان اینکه شعار این تجمع «ایستاده‌ایم مثل گوهرشاد، برای غیرت برای ایران» است، خاطرنشان کرد: مسابقه ورزشی، برپایی غرفه عفاف و حجاب، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان از دیرگ برنامه‌های این هفته است.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مسجد آیت الله حسینی شاهرودی زلزله مسجدسلیمان شیراز دهه کرامت در فارس حجت الاسلام ارزانی هلال احمر حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع برنامه های هفته عفاف و حجاب هفته عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر ساحت مقدس شهیدان والامقام

وظیفه خود می‌دانیم از مجاهدت‌های فرماندهی محترم فراجا و نیرو‌های تحت امر در انجام مأموریت‌ها به ویژه حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و سالم سازی محیط‌های اجتماعی در راستای حفظ کیان خانواده و کرامت زنان، عمیقا تقدیر و تشکر کنیم و ضمن اعلام حمایت برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از کرامت خانواده و زنان، موارد زیر را متذکر می‌شویم:

- انتظار می‌رود مسئولان محترم دولتی و قضایی با هم افزایی در انجام وظایف قانونی خود با حمایت از فراجا در راستای سالم سازی محیط‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند.

- انتظار می‌رود اکنون که فراجا با دغدغه مندی در این مسیر گام برداشته است ضمن توجه به ادامه مسیر اصلاح در اقدامات اجرایی با حفظ کرامت زنان، با ایجاد ظرفیت‌های لازم، اقدامات خود را منطبق بر شرع مقدس و قانون و محیط مؤمنانه پیش برده و ضمن تجلیل از نیرو‌های دلسوز تحت امر اقدامات خلاف ضوابط را نیز متذکر شده و اصلاح کند.

- مردم عزیز ایران اسلامی که همواره زیست عفیفانه داشته و نسبت به حفظ بنیان خانواده و کرامت زنان توجه ویژه داشته، همواره در میدان انقلاب اسلامی نقشی ممتاز در دفاع از سبک زندگی ایرانی-اسلامی داشته اند، امروز نیز باید همه با هم افزایی، فضایی مؤمنانه با دلسوزی ضمن تذکرات سازنده و محترمانه با حفظ کرامت، مجریان قانون را مورد حمایت قرار داده و برای آینده این سرزمین با همدلی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از کیان خانواده و کرامت زن ایرانی مسلمان حراست نماییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد