Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:04:12 GMT

جوانگرایی؛ ماموریت جدید ویسی و منصوریان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۲۸۸۳

به نظر می رسد در فصل پیش رو تیم های ذوب آهن و شاهین شهرداری بوشهر چند بازیکن جوان به فوتبال کشور معرفی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه عبدالله ویسی از سمت خود در شاهین شهرداری بوشهر استعفاء داده اما او 6 بازیکن از تیم امید شاهین شهرداری بوشهر را به تیم اصلی اضافه کرده است. جالب اینکه تیم امید شاهین فصل گذشته همانند تیم اصلی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازیکنانی که دیروز در ترکیب اصلی شاهین در بازی تدارکاتی با ذوب آهن به میدان رفت محمد رضا شکیب خو بازیکن تیم ملی جوانان است. جالب اینکه قاسم حدادی فر کاپیتان تیم ذوب آهن در بین دو نیمه پیراهن خود را به محمد رضا شکیب خو اهداء کرد.

 

در ترکیب ذوب آهن هم شاهد حضور چند بازیکن جوان بودیم. یکی از آنها محمد مشایخ بود که اتفاقا فصل گذشته در تیم شاهین شهرداری بوشهر بازی می کرد. اگر علیرضا منصوریان و عبدالله ویسی که قرار است با دخالت مدیران باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به اردوی تیم برگردد، همین روند را در بازی های رسمی داشته باشند، این فصل معرف چند بازیکن جوان به فوتبال کشور خواهند بود. جالب اینکه این روند در کارنامه قبلی این دو مربی هم دیده شد. به خصوص در کارنامه عبدالله ویسی. محمد محبی که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده است پیش از این بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر بود.

 

در سال های گذشته تیم ملی جوانان هم چند بازیکن جواب و خوب به تیم های لیگ برتری معرفی کرد. بازیکنانی چون رضا شکاری، امید نورافکن، امیر روستایی، مهدی مهدیخانی، عارف غلامی و... به یقین شاهین شهرداری بوشهر و ذوب آهن از اعتماد به جوان ها صاحب بازیکنان خوبی خواهند شد که می توانند در آینده برای دو باشگاه درآمدزایی هم داشته باشند.

 

 

 

 

 

ذوب آهن اصفهان شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمودی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت‌های این دفتر ارتقا سطح امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها به ویژه در حوزه آتش نشانی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۱۹ ایستگاه آتش نشانی به دستگاه تنفسی تجهیز شدند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان افزود: تجهیزات سبک و سنگین ایستگاه‌ها در کنار تجهیزات فردی در شرایط بحرانی و امداد رسانی بسیار تأثیر گذار و با اهمیت بوده و این دفتر با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همت شهرداری‌های استان برنامه‌های ویژه ای جهت ارتقا سطح ایمنی و خدماتی ایستگاه‌های آتش نشانی دارد.

کد خبر 6087139

دیگر خبرها

  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی