Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، به آگاهی سهامداران محترم می رساند؛ مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹بانک پاسارگاد (سهامی عام) راس ساعت ۹صبح، روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۳۰، در محل تالار بزرگ کشور به نشانی: تهران، خیابان دکتر فاطمی، میدان جهاد، ابتدای خیابان شهید گمنام، نرسیده به میدان گلها تشکیل می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین وسیله از سهامداران گرامی، وکلا یا نمایندگان قانونی آنان دعوت به عمل می آید به منظور اخذ برگ ورود به جلسه در روزهای پنج شنبه مورخ۱۳۹۸/۰۴/۲۷و شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۹از ساعت۷:۳۰صبح الی ۱۸با در دست داشتن کارت ملی، وکالتنامه یا برگ نمایندگی معتبر، به امور سهام بانک واقع در تهران، خیابان نلسون ماندلا (خیابان آفریقا)، بالاتر از تقاطع میرداماد، ابتدای تابان شرقی، شماره ۲مراجعه فرمایند.

دستور جلسه:

۱. استماع گزارش هیات مدیره درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹

۲. استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی

۳. بررسی و تصویب ترازنامه و صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹

۴. تصویب میزان سود قابل تقسیم

۵. انتخاب بازرس اصلی و علی البدل و جبران خدمت آن

۶. تصویب میزان پاداش و جبران خدمت اعضای هیات مدیره

۷. تعیین روزنامه کثیر الانتشار جهت درج آگهی های بانک

۸. سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه می باشد.

هیأت مدیره بانک پاسارگاد

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل بانک سینا برکنار شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد