Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قراباغی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان افزود: شورا اقدامات حمایتی خود را برای جذب سرمایه گذار انجام داده اما هر موقع مباحث به نتیجه نزدیم می شود متاسفانه با ایجاد مشکل اجازه انجام کار داده نمی‌شود و مشکلی ایجاد می شود.

قراباغی اضافه کرد: اعضای کمیسیون اقتصاد سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان در حمایت از توسعه گردشگری منسجم بوده و در حد توان در این حوزه کمک می کنند اما پیشبرد اهداف نیازمند همکاری تمامی نهادها و سازمانهای ذیربط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان به پروژه های مختلف از جمله پردیس سینمایی، موزه میدان امام، پارک ملل و پارک ولایت اشاره کرد و یادآور شد: تمام تلاش شورا و شهرداری برای رونق اقتصادی و گردشگری شهر است که در این راستا اقداماتی صورت گرفته است.

قراباغی احداث پارک ۱۰۲ هکتاری ولایت را اقدامی خوب برشمرد و یادآور شد: این طرح نیاز به مطالعه دارد و هم اکنون کارها در حال انجام است.

بلوار ارم را به اسم بوستان ارم تخریب کردیم و به جای درختان ۴۸ هکتاری ۱۲ هکتار فضای سبز ایجاد کردیم و باید به آیندگان پاسخگو باشیم وی با تاکید بر ایجاد بسترهای اولیه برای جذب سرمایه‌گذاران در پارک ولایت یادآور شد: بعد از ۴۰ سال مکان و ظرفیت جدیدی در همدان برای تفریح و گردش مردم ایجاد نشدهو پارک ولایت می تواند در این زمینه پاسخگویی نیاز مردم باشد.

وی با انتقاد از تخریب باغ های بلوار ارم و عدم اجرای پارک ۴۸ هکتاری، گفت: بلوار ارم را به اسم بوستان ارم تخریب کردیم و به جای درختان ۴۸ هکتاری ۱۲ هکتار فضای سبز ایجاد کردیم و باید به آیندگان پاسخگو باشیم.

قراباغی از بلاتکلیفی ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرداری انتقاد کرد و گفت: اموال شهرداری نباید بلاتکلیف بماند و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با تاکید بر ایجاد کمپ های اقامتی در ورودی های شهر برای مسافران، افزود: باید جانمایی مناسب برای احداث ساختمان اورژانس گردشگری در سه نقطه شهر صورت پذیرد تا با این اقدام علاوه بر ساماندهی کارتن به دستان گردشگران را به درستی راهنمایی و برای بازدید از شهر هدایت کند.

قراباغی از برگزاری همایش سرمایه گذاری در آینده نزدیک خبر داد و افزود: برگزاری این همایش در بودجه سال ۹۸ شهرداری دیده شده است.

تحقق اهداف گردشگری همکاری ارگانهای مرتبط را می طلبد

رئیس شورای شهر همدان نیز در این جلسه از افزایش ورود گردشگران در سال های اخیر به استان همدان خبر داد و یادآور شد: موفقیت اهداف و برنامه های گردشگری نیازمند همکاری و هماهنگی سازمانها و ارگانهای مربوطه در حوزه گردشگری است چرا که شهرداری به تنهایی قادر به انجام تمام امور در این بخش نیست.

کامران گردان اضافه کرد: اقدامات زیادی در سال های اخیر توسط شورا و شهرداری همدان در حوزه گردشگری صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه استان همدان دارای ۱۸۰۰ اثر تاریخی است، اظهار کرد: علیرغم این موضوع یک اثر تاریخی ثبت جهانی نداریم و این جای بسی تاسف دارد.

کد خبر 4663208

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان شهرداری همدان باغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: بیش از ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد در قالب طرح جهش تولید زیر کشت می‌رود.

مجید طائف در حاشیه بازدید از مزارع الگویی بروجرد در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: تعهد ما در شهرستان بروجرد در قالب طرح جهش تولید در دیمزارها ۲۲ هزار و ۶۹۶ هکتار بوده که تاکنون  ۱۹ هزار و ۳۷۵ هکتار زیر کشت رفته است.

وی ادامه داد: طی دو سال ۲۷ دستگاه ادوات کشاورزی برای این شهرستان در قالب این طرح برای کشاورزان تامین شده است.

طائف اظهار کرد: ۲۹ کارشناس برای اجرای طرح جهش تولید در شهرستان بروجرد در حال فعالیت بوده و ۵ مرکز خدمات کشاورزی نیز برای این مهم در نظر گرفته شده است.

این مسئول به جزئیات اجرای طرح در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ابلاغی گندم ۹۰۰۰ هکتار بوده که ۱۱ هزار و ۹۰۰ هکتار کشت شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان تصریح کرد: تعهد ستاد در جو ۷۵۰۰ هکتار بوده که ۶۵۰۰ هکتار اجرایی شده است. همچنین نخود ۷۵۰ هکتار بوده که ۶۵۶ هکتار انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها می‌تواند ما را در بحث تولید غلات به خوکفایی برساند، یادآور شد: با توسعه این طرح می‌توان امیدوار بود که قسمت مهمی از غلات در آینده در دیمزارها تولید شوند.

طائف با بیان اینکه جهش تولید در دیمزارها می تواند به امنیت غذایی کشور کمک کند، اظهار کرد: طرح‌ها و پروژه‌هایی که در قالب این طرح بزرگ پیگیری می‌شوند می‌توانند اثرات بسیار مثبتی در مقاومت گیاهان به استرس‌های محیطی داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود