Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان پاوه گفت: بیمارستان جدید پاوه نیازمند تجهیز به دستگاه سی‌تی اسکن است تا بیماران مجبور به مراجعه به مرکز استان نباشند. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

ستار سهرابی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه خواسته اصلی و مطالبه مردم استقرار دستگاه سی‌تی اسکن در بیمارستان جدید پاوه است اظهار داشت: تجهیز بیمارستان جدید این شهرستان به دستگاه سی‌تی اسکن مصوب شده اما هنوز تهیه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجود دستگاه سی‌تی اسکن با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه ضروری است، زیرا بیمارها اکنون برای انجام سی‌‌تی اسکن به جوانرود و کرمانشاه اعزام می‌شوند و اگر شهرستان پاوه دارای سی‌تی اسکن بود تخصص‌های دیگری به حوزه درمان این منطقه اضافه می‌شد.

رئیس بیمارستان پاوه با بیان اینکه وجود سی‌تیاسکن برای این بیمارستان از موضوعات ضروری است که قول مساعد در این زمینه داده شده است، عنوان کرد: با استقرار دستگاه سی‎تی اسکن در بیمارستان پاوه 4 تخصص ارتوپد، مغز و اعصاب، نورولوژی و اورولوژی در این منطقه فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه با تحویل دستگاه سی‎تی اسکن، بیمارستان پاوه به یک بیمارستان گردشگری تبدیل خواهد شد بیان کرد: با استقرار این دستگاه بیمارستان توانایی درمان و معالجه بیماران از کشورهای همسایه از جمله عراق و هم‌چنین سایر شهرستان‌های جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی را خواهد داشت و نیاز مردم به مراجعه به بیمارستان‎های کرمانشاه را محدود و به نوعی پاوه را مرکزیت درمانی اورامانات قرار می‎دهد.

بیمارستان رازی بیرجند صاحب پیشرفته‌ترین دستگاه سی تی اسکن شدبخش سی تی اسکن و داخلی بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر افتتاح شدوزیر بهداشت بخش سی تی اسکن بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) آبدانان را افتتاح کرد

رئیس بیمارستان پاوه با اشاره به اینکه 16 متخصص در بیمارستان جدید پاوه مشغول به خدمات‎رسانی به مردم هستند خاطرنشان کرد: رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان  جدید پاوه استفاده خواهد شد که هم اکنون در بیمارستان قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته رادیولوژی آنالوگ در بیمارستان قدیم همچنان برقرار خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیمارستان جدید پاوه در 5 طبقه و با مساحتی بالغ بر 9500مترمربع زیربنا به بهره‎برداری رسیده است خاطرنشان کرد: سه اتاق عمل مجهز به توانایی انجام انواع عمل‎های جراحی، 12 تخت ویژه و امکانات تشخیصی از  قبیل رادیولوژی دیجیتال، سونوگرافی و آزمایشگاه مجهز به امکانات روز، از ویژگی‌های بیمارستان جدید پاوه است.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری - رئیس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح - و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، اظهارکرد: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست. ما باید از موازی‌کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه که در بحث اجرا به نتیجه رسیدیم با هوشمندی و اولویت بندی به آن بپردازیم.
وی ضمن تبریک روزملی خلیج فارس و یادآوری عملیات افتخار آمیز وعده صادق گفت: انتظار و برآورد ما مشخص شدن درصد پیشرفت و علل عدم انجام مصوبات و بررسی مشکلات بود و با توجه به تعاملی بودن ستاد، دستگاه‌ها باید به قانون ورود پیدا کردند و به انجام وظیفه بپردازند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: در نظرسنجی‌های معتبر مشاهده شده که دیدگاه‌های مخالف و موافق نسبت به محیط زیست منفی است و دشمن هم مرتب در حال تهدید کشور در این زمینه است. همچنین مطالعات علمی نشان می‌دهد که از بین ۱۰ موضوع مهم دنیا شش مورد آن به محیط زیست ربط دارد و ما باید توجه بیشتری به این مساله داشته باشیم.
سلاجقه یادآور شد: با توجه به عقبه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و ظرفیت‌های آن و توانمندی‌های موجود لازم است در قالب تفاهمنامه دستگاه‌ها به‌صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.
وی همچنین در خصوص تاثیر رسانه‌ها بر اقدامات و فعالیت‌های محیط زیستی اظهارکرد: رسانه‌ها به‌ویژه صداو سیما در حاشیه نیستند و تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار کشور و محیط زیست قرار داده‌اند و ما باید از این ظرفیت استفاده و برای مردم امیدآفرینی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیگر خبرها

  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت