Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره روابط عمومی امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه از (۱۶ تا ۲۳ تیر) به نام هفته مالیات نامگذاری شده است، گفت: یکی از برنامه های این هفته به منظور فرهنگسازی مالیاتی مسابقه کتابخوانی جایگاه نظام مالیاتی در گام دوم انقلاب است.

«محمدعلی علیخانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن 16 تیرماه مصادف با روز مالیات به تشریح برنامه های فرهنگسازی مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان در راستای گرامیداشت هفته مالیات پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره روابط عمومی امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به جایگاه مالیات در تأمین هزینه های عمومی جامعه و لزوم فرهنگسازی مالیاتی گفت: دو رویکرد اساسی تأمین درآمدهای عمومی و فاصله گرفتن از اتکاء به درآمدهای نفتی و همچنین ایجاد فضای اقتصادی سالم از طریق برخورد با فرار مالیاتی، از مهمترین جایگاه‌های نظام مالیاتی است.

 

وی با اشاره به همراهی ارزنده رسانه های گروهی استان در تبیین مباحث مالیاتی و دستگاهها از جمله شهرداری‌ها در سطح استان، نامگذاری اماکن عمومی بنام مالیات را بیانگر بیان هزینه کرد مالیات در زندگی شهری دانست و افزود: در هفته مالیات که از 16 تا 23 تیرماه می باشد برنامه های متعدد فرهنگسازی مالیاتی در نظر گرفته شده است که از آن جمله استفاده از ظرفیت مطلوب صدا و سیما جهت تبیین برنامه های اداره کل امور مالیاتی استان است.

 

علیخانی توزیع هدایای فرهنگسازی مالیاتی در بین کودکان و نوجوانان را همراه با برگزاری نمایشگاه 40 حرکت نظام مالیاتی کشور در محل مصلای نماز جمعه حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: ۲۱ تیر همزمان در کل استان و در مصلای نماز جمعه شهر اصفهان مدیرکل امور مالیاتی، به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخن می پردازند و مهمترین برنامه های اداره کل امورمالیاتی استان اصفهان  را بیان می کنند و در این راستا مسابقه جایگاه نظام مالیاتی در گام دوم انقلاب نیز تدوین گردیده است که در محل مصلاهای نماز جمعه سطح استان بین نمازگزاران توزیع میشود.

 

وی همچنین ظرفیت مطلوب فرهنگسازی مالیاتی در سطح استان را دارای اهمیت خواند و بیان داشت: ۲۱ تیر در محل مصلاهای نماز جمعه کارشناسان مالیاتی در میز خدمت پاسخگوی سوالات مراجعان می باشند.

 

رئیس اداره روابط عمومی امور مالیاتی استان اصفهان در ادامه با اشاره به برنامه های متعدد اداره کل امور مالیاتی استان در برخورد با فرار مالیاتی افزود: سامانه ارتباط مردمی 1526 سازمان امور مالیاتی کشور مستقر در اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان ضمن پاسخگویی به سؤالات مودیان محترم آماده دریافت گزارشهای مردم در راستای فرار مالیاتی می باشد./

 

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت زلزله مسجدسلیمان دهه کرامت در فارس مسجد حجت الاسلام ارزانی شیراز اردبیل حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع هفته مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران

تین نیوز

تیرماه امسال رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران برگزار می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از کن نیوز، معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برگزاری "رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران" در تیرماه سال جاری خبرداد و گفت: هریک از فرودگاه های کشور دارای ظرفیت های سرمایه گذاری است که در قالب اطلس جامع سرمایه گذاری فرودگاه های کشور گردآوری شده و بناست در چنین رویدادی به سرمایه گذاران و بنگاه های اقتصادی ارائه شود.

علی عبدی اظهار کرد: معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی بر حسب وظیفه باید ضمن درنظر گرفتن منافع شرکت، شرایط را به گونه ای فراهم کند تا باتوجه به اوضاع اقتصادی، سیاسی و بین المللی در آینده آسیبی به اقتصاد شرکت فرودگاه ها وارد نشود.

وی با بیان اینکه زیرساخت ها باید به نحوی فراهم شود تا همواره شاهد رشد اقتصادی شرکت فرودگاه ها باشیم، گفت: درحال حاضر عمده تمرکز شرکت بر درآمد ناشی از پروازهای عبوری است اما اعتقاد داریم که این نوع درآمد باعث شده تا از بسیاری فرصت های درآمدی دیگر غافل شویم.

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها با بیان اینکه در آینده ممکن است بحث درآمدهای هوانوردی دستخوش تغییر شود، گفت: این نوع درآمد هیچ گاه درآمد پایداری نیست و باید زیرساخت لازم برای ایجاد درآمدهای ثابت و پایدار ایجاد شود تا شرکت با تحولات سیاسی و بین المللی دچار ضرر و زیان نشود. بنابراین می بایست علاوه بر تلاش برای افزایش درآمد پروازهای عبوری، از ظرفیت های بالقوه موجود در فرودگاه های کشور به نحوی استفاده شود که شاهد افزایش درآمدهای پایدار در سایر حوزه های هوانوردی و همچنین درآمدهای غیر هوانوردی باشیم.

عبدی با بیان اینکه بیم آن می رود؛ با ضربه خوردن به درآمد ناشی از پروازهای عبوری، شرکت فرودگاه ها دچار مشکلات اساسی در پیشبرد طرح های توسعه فرودگاه ها و حتی انجام امورات جاری شرکت همچون پرداخت حقوق و دستمزد شود، گفت: کاپیتان نخجوانی بر مبنای نظر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت ماموریت داده اند که سرمایه گذاری در فرودگاه های سراسر کشور به عنوان یک راهکار اساسی برای ایجاد درآمد ثابت و پایدار در دستورکار قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به شعار امسال که مقام معظم رهبری بر جهش تولید با مشارکت مردم تاکید داشته اند، گفت: بدون شک با مشارکت مردم و سرمایه گزاران بخش خصوصی می توان تمامی فرصت های درآمدی را احصا کرد و جلوه ای تازه از فرودگاه های ایران در جهان به نمایش گذاشت.

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی گفت: در تیر ماه امسال، "رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران" در سالن اجلاس سران باحضور وزیر راه و شهرسازی، کاپیتان نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، مسئولان مربوطه، سفیران کشورهای هدف در ایران و سفیران ایران در سایر کشورها، اتاق های بازرگانی، اتاق های صنعت و معدن، فعالین تجاری و اقتصادی و صاحبان بنگاه های اقتصادی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • مآخذ مالیات برعایدی سرمایه در ایران برعکس دنیاست
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران