Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی زیرسایه خورشید در اسدآباد از عدم حضور خادمان و پرچم متبرک امام رضا(ع) در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال به مناسبت دهه کرامت و میلادامام رضا(ع) همایش و غرفه های در این شهر برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ چندسالی است که در ایام دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع)، به همت خادمین امام رضا(ع) کاروان زیرسایه خورشید به شهر اسدآباد قدم می‌گذارند و با مراسم پرچم متبرک این امام همام، این شهر هم امام رضایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امسال بنا به گفته مسئول دفتر نمایندگی زیرسایه خورشید در اسدآباد امسال برنامه حضور خادمان و پرچم متبرک امام رضا(ع) در این شهر برگزار نمی شود و در واقع مردم اسداباد از این برنامه بی نصیب می مانند.

جلال خانمحمدی در این زمینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان، گفت: امسال برنامه حضور خادمان امام رضا(ع) و پرجم متبرک ایشان را در اسدآباد نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برنامه هایی به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) در این شهر اسدآباد برگزار می‌شود، افزود: یکی از این برنامه ها برپایی غرفه های رواق امام رضا ع به مدت دو روز در میدان امام خمینی این شهر است.

مسئول دفتر نمایندگی زیرسایه خورشید در اسدآباد افزود: همایشی نیز به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) در روز یکشنبه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ روستای بالای ۲۰ خانواری که جزو تعهدات گازرسانی شرکت گاز در استان باشد، فاقد گاز نیست، گفت : سال گذشته به ۲۳۱ روستای استان گازرسانی شد و در حال حاضر بیش از ۲۲۵۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردارند که تعدادی از این روستا‌ها خارج از تعهد شرکت گاز بودند، اما در مسیر خطوط گازرسانی قرار داشته و به آنها گازرسانی شده است.

وی ادامه داد: امسال برنامه داریم سراغ روستا‌های پراکنده در سطح استان برویم که زیر ۲۰ خانوار و بعضا زیر پنج خانوار هستند و هزینه گازرسانی به این روستا‌ها گاهی تا چهار برابر سرانه مصوب است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه ۵۰ روستا شناسایی شده که گازرسانی به آنها در دستور کار است، تاکید کرد: رساندن گاز به این روستا‌ها همین امسال آغاز می‌شود و در سال جاری نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی معتقد است، با توجه به پراکندگی و همچنین صعب‌العبور بودن برخی از این روستا‌ها و اینکه سرانه گازرسانی به هر یک از آنها متفاوت است، اعتباری که برای اجرای این پروژه‌ها مورد نیاز است هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

حسینی ضریب نفوذ گاز در روستا‌های استان را ۹۶ درصد اعلام کرد که با گازرسانی به روستا‌های پراکنده‌ای که باقی مانده، این ضریب نفوذ افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عمده روستا‌هایی که امسال گازرسانی خواهند شد را مربوط به بخش «سرفیروزآباد» کرمانشاه و همچنین برخی روستا‌های منطقه اورامانات اعلام کرد.

حسینی با بیان اینکه امسال گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی را نیز در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: تعداد این واحد‌ها به تقاضای صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی بستگی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود