Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دستاوردهای بیستمین جلسه شورای این دانشگاه گفت: مهم‌‌‌ترین دستاورد‌‌های بیستمین جلسه شورای استان دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان که مورد تصویب قرار گرفت شامل ادامه فعالیت پرقدرت قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان و ساخت 22 منزل مسکونی در مناطق سیل‌‌زده همچنین ایجاد مدرسه و بیمارستان با همکاری خیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسالت این قرارگاه جهادی در حوزه مدرسه‌‌سازی، توسعه تعلیم و تربیت در مناطق محروم، ایجاد خدمات درمانی و تاسیس بیمارستان با کمک خیران است.

وی افزود: با توجه به مصوبات جلسه شورای استان، 17 مدرسه و 10 واحد آموزشی جدید در سطح استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی خواهیم کرد. شورای گسترش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مصوب کرد که ایجاد مراکز آموزشی با کمک دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان در 20 شهر با کمک دستگاه‌های اجرایی بلامانع است. راه‌اندازی دوره‌های مهارتی کوتاه مدت در کلیه واحدهای دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان از دیگر مصوبات این جلسه بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان وبلوچستان در ادامه خاطرنشان کرد: امسال 8 همایش در دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت که ششمین همایش قیام تاریخی عاشورا در واحد ایرانشهر برگزار می‌شود همچنین همایش سال رونق تولید و گام دوم را داریم که در واحد زاهدان برگزار می‌شود، همایش نخبگان شیعه و سنتی نیز در سطح استان برگزار می‌‌شود و هر واحدی میزبانی منطقه‌‌ای را به عهده دارد از دیگر برنامه‌های‌‌ ما در برگزاری همایش‌های مختلف در واحدهای دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان است.

میر یادآور شد: تدوین ده جلد کتاب مبتنی بر همایش‌هایی که در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود از جمله برنامه مصوب در این جلسه بود که توسط مرکز چاپ و نشر دانشگاه آزاد تهیه می‌‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جذب دانشجوی خارجی هم جز مصوباتی بود که باید امسال افزایش پیداکند و پیش‌‌بینی می‌‌کنیم، حداقل تا 200 دانشجوی خارجی در واحد زاهدان پذیرش داشته باشیم.

انتهای پیام/

188 / 188 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان وبلوچستان سلطانعلی میر قرارگاه جهادی خیران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قرارگاه جهادی خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)