Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در ادامه بازدید از خطوط مرزی شمال شرق کشور در جمع علما و روحانیون شیعه و سنی، بزرگان قبایل و مرزداران این منطقه شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در یگان مرزی تایباد حضور یافت.

وی پس از بازدید از یگان های حاضر در یگان مرزی تایباد طی سخنانی کوتاه، اظهار داشت: امروز کشور ما با حضور مردم و علمای انقلابی اعم از اهل تسنن و تشیع و نیروهای مسلح کشور با داشتن فرماندهان شجاع و فهیم و رزمندگانی بصیر و دلاور و نیز حضور هرگونه توطئه دشمنان بر علیه امنیت پایدار این مرز و بوم را خنثی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر باقری در پایان تاکید کرد: بی‌شک پاسخی سخت و کوبنده در انتظار کسانی خواهد بود که قصد دارند به امنیت کشور و مرزها آسیب برسانند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محمد باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره گزارش داد که «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را تهدید کرده است.

بن گویر در تازه‌ترین سخنان خود گفته است: من از تصمیم نتانیاهو مبنی بر عدم اعزام هیأت مذاکره کننده به قاهره استقبال می‌کنم.

وی در ادامه افزود: ما خواهان دستیابی به یک توافق غیر مسئولانه نیستیم و طرفدار حمله به رفح هستیم.

این وزیر جنگ طلب رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امیدوارم نتانیاهو به تعهدات خود که طی هفته گذشته قول آنها را به من داد پایبند باشد، چرا که به خوبی می‌داند تاوان عدم پایبندی به این تعهدات چیست!

در همین راستا وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان بن گویر تصریح کرد: سیاست‌هایی که وزیر امنیت داخلی به ضرر نتانیاهو دنبال می‌کند ذلت بار بوده و به امنیت ما لطمه وارد می‌کند.

اسحاق بریک، ژنرال نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته در توییتی نوشت: نتانیاهو این روزها به خوبی می‌داند که در جبهه‌های جنگ چه می‌گذرد و همچنین می‌داند که ادامه این روند منجر به فروپاشی تل آویو از نظر نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: حتی اگر حماس و حزب‌الله دقیقاً همانطور که امروز می‌جنگند، بدون غافلگیری نظامی ادامه دهند، کابینه فرو خواهد پاشید. نتانیاهو به خوبی می‌داند که ما طی بیست سال گذشته در یک وضعیت بن بست نظامی قرار داشته ایم.

کد خبر 6096789

دیگر خبرها

  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین