Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کوهدشت با اشاره به چاپ ۵کتاب «وارون» که مجموعه شعر شاعران این شهرستان است، گفت: ۶۵۱ اثر پس از بررسی داوران برای چاپ در این مجموعه انتخاب شده‌است. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

عزت جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: 5 کتاب وارون(مجموعه شعر شاعران کوهدشت) به همت داریوش جعفری از هنرمندان و مروجان فرهنگ کتاب و کتابخوانی لرستان پس از حدود 11ماه تلاش و رایزنی او با شاعران و فرهیختگان کوهدشت از بین 1000 شعر دریافتی بوده که  651اثر پس از بررسی داوران برای چاپ در این مجموعه انتخاب شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از دسته‌بندی اشعار، دیوان وارون به‌صورت 5 کتاب مستقل اما در یک جلد روانه بازار کتاب شده‌است، افزود: کتاب اول شامل اشعار کلاسیک، کتاب دوم بومی‌سرود، کتاب سوم اشعار آزاد، کتاب چهارم کودک‌ونوجوان و کتاب پنجم شامل یادنامه است.

نخستین کتاب شعر حسین پرنیا منتشر می‌شودکاشان| کتاب شعر " پری روز" به ایستگاه نهایی جشنوار شعر و داستان انقلاب رسیدمراسم رونمایی از کتاب شعر" ساده " برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت با اشاره به اینکه بخش یادنامه شامل 45قطعه شعر از 32 شاعر متوفای این شهرستان است، عنوان کرد: 5کتاب وارون در 608 صفحه هم‌اکنون روانه بازار کتاب شده‌است.

وی با بیان اینکه برخی از شاعران شهرستان کوهدشت کتاب آماده چاپ دارند، اما تاکنون نتوانسته‌بودند که آثار خود را به‌لحاظ تنگنای مالی روانه بازار نشر کنند، عنوان کرد: با چاپ 5کتاب وارون، شاعران این شهرستان صاحب کتاب شدند و این مجموعه می‌تواند یک مرجع برای مراجعه پژوهشگران و دانشجویان برای بررسی و واکاوی شعر و ادبیات کوهدشت باشد.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)