Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت: جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) با حضور مسئولین استانی و عموم مردم در مسجد امام حسین (ع) فارسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اسفنديار اميريان» امروز (چهارشنبه ۱۹ تیر) در مراسم جشن بزرگ میلاد امام رضا (علیه السلام) که در مسجد امام حسین (علیه السلام) فارسان برگزار شد، گفت: این جشن بزرگ به مناسبت دهه كرامت و فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (علیه السلام) با حضور مسئولین استانی و عموم مردم در مسجد امام حسین (علیه السلام) فارسان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان در ادامه افزود: سخنرانی و مولودی خوانی در وصف حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام) از مهمترین بخش های جشن بزرگ میلاد امام رضا (علیه السلام) در شهرستان فارسان بود.

 

وی ابراز کرد: سیره زندگی و ویژگی های شخصیتی و رفتاری آن حضرت بهترین الگو برای مسلمان ایرانی است.

 

اميريان تصریح کرد: اجرای مسابقه، پخش كليپ، پذيرايی، آذین بندی و ایستگاه صلواتی از دیگر بخش های جشن بزرگ میلاد امام رضا (علیه السلام) در شهرستان فارسان بود.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان بابیان اینکه بیش از یکصد برنامه دهه کرامت در شهرستان فارسان در حال برگزار است گفت: حضور خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) در شهرستان فارسان از مهمترین این برنامه ها است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مسجد اردبیل روزنامه نماز هفته عفاف و حجاب دهه کرامت در فارس قم شهرستان فارسان جشن میلاد امام رضا ع دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان در سوگ شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سوگواران و عزاداران در سالروز ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام  گیلانیان ولایتدار در سوگ این امام همام اشک ماتم ریختند. 

گیلانیان دیشب و امروز با حضور در مساجد و تکایا و برپایی دسته جات عزاداری در شهادت امام جعفر صادق علیه السلام عزاداری کردند و یاد این امام همام را گرامیداشتند و به یاد مظلومیت رئیس مذهب جعفری سوگواری کردند.

دیگر خبرها

  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند
  • گیلان در سوگ سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • گیلان در سوگ شهادت امام جعفر صادق علیه السلام
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق(ع)
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است