Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:23:22 GMT

بازتاب سفر دولتمردان به فارس در مطبوعات این استان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۴۰۶۶

بازتاب سفر دولتمردان به فارس در مطبوعات این استان

روزنامه خبر جنوب عنوان صفحه نخست خود را به سفر معاون اول رئیس جمهوری اختصاص داده و تیتر "در سفر معاون اول رئیس جمهوری به فارس چه گذشت؟ " را انتخاب کرده است.

این روزنامه سخنان دکتر جهانگیری در جریان بازدید از طرح های آلومینیوم جنوب، شرکت پترو پیمان دانا، جلسه بررسی توسعه اقتصادی جنوب استان فارس و همچنین افتتاح چند طرح در شهرستان جهرم را در صفحه هفت خود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه خبر جنوب در صفحه ۶ خود نیز به انعکاس برنامه های سفر وزیر نیرو به استان فارس و افتتاح طرح تصفیه خانه فاضلاب نورآباد پرداخته است.

روزنامه عصر مردم نیز تیتر اصلی صفحه نخست خود را به سفر معاون اول رئیس جمهوری و سخنان وی در جلسه بررسی توسعه اقتصادی جنوب فارس اختصاص داده است.

بازتاب برنامه های وزیر نیرو و همچنین معاون عمرانی وزیر کشور از دیگر مطالب روزنامه عصر مردم است.

روزنامه های نیم نگاه، طلوع، افسانه، سبحان و تماشا نیز عنوان نخست خود را به سفر معاون اول رئیس جمهوری اختصاص داده اند.

روزنامه نیم نگاه برای صفحه نخست خود تیتر "زبان تهدید در برابر ملت ایران کارساز نیست" را از قول معاون اول رئیس جمهوری برگزیده است.

افتتاح طرح آبرسانی به شهر جهرم از سد سلمان فارسی عنوان نخست روزنامه طلوع است و روزنامه افسانه نیز علاوه بر انعکاس خبر بازدید معاون وزیر نیرو از خط دوم آبرسانی به شیراز، خبرهای مربوط به سفر معاون اول رئیس جمهوری به شهرستان های لامرد و جهرم را نیز انعکاس داده است.

روزنامه های سبحان و تماشا نیز همانند دیگر روزنامه های استان فارس، مطالب اصلی خود را از سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان فارس برگزیده اند.

روزنامه سبحان خبر "تکمیل طرح های نیمه تمام تا پایان دولت دوازدهم" را از قول معاون اول رئیس جمهوری بازتاب داده و روزنامه تماشا نیز سخنان اسحاق جهانگیری در آیین افتتاح بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم را منعکس کرده است.

استان فارس طی روزهای گذشته میزبان معاون اول رئیس جمهوری و جمعی از دولتمردان بود که با حضور در نقاط مختلف استان، برخی طرح ها را افتتاح کردند و پای صحبت سرمایه گذاران و صنعتگران نشستند تا از این طریق، توسعه استان را شتاب بخشند.

۶۱۲۲ /‏۱۸۷۶‬ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفر استانی مطبوعات فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی فوتسال تایلند، میزبان مسابقات به برتری ۴ بر یک رسید و توانست برای سیزدهمین بار فاتح قاره کهن شود.

قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رسانه‌های جهان بازتاب داشت و این رسانه‌ها به تمجید از تیم ملی فوتسال ایران و سیزدهمین قهرمانی در آسیا پرداختند.

رسانه Extra Time Idonesia در تمجید ایران نوشت: ایران با شکست 4 بر یک تایلند در بازی فینال، قهرمان جام ملت‌های آسیا 2024 شد. فوتسال ایران توانست تعداد قهرمانی‌های خود را به عدد 13 برساند.

سایت The Nation Thailand از شکست تایلند مقابل ایران افسوس خورد و از سیزدهمین قهرمانی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا نوشت.

سایت VOCKET مالزی نیز از سیزدهمین قهرمانی ایران پس از شکست میزبان در جام ملت‌های آسیا نوشت.

دیگر خبرها

  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۱۰ اردیبهشت
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم