Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در متن این پیام که روز چهارشنبه نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: سپاه شهدا آذربایجان‌غربی اقدام تروریستی عوامل ضدانقلاب در به شهادت رساندن سه تن از رزمندگان اسلام در شهرستان پیرانشهر را محکوم می‌کند و آن را ناشی از ضعف این گروهک‌ها و اشرار می‌داند.

«حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می‌دهد هرگاه دشمن با پناه بردن به تروریسم و ارتکاب جنایت تروریستی در صدد ایجاد تزلزل و اختلال در روند حرکت پیش برنده انقلاب و نظام اسلامی برآمده است، وحدت و انسجام داخلی و ملّی افزایش یافته و هوشمندی و آمادگی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، مانع تعبیر رویای‌های باطل آنان شده است؛ اقدام اخیر گروه‌های تروریستی در به شهادت رساندن پاسداران این مرز و بوم در منطقه پیرانشهر نیز‬ یکی از این واقعیت‌‬‌هاست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: به شهادت رسیدن سرهنگ پاسدار «حاصل احمدی» پیشمرگه مسلمان کرد و همرزمانش نام این شهیدان والامقام را جاودانه و روش ایشان را الگویی برای جوانان منطقه تبدیل خواهد کرد.

«دشمنان این ملت با این جنایت بار دیگر نشان دادند که توسط ایادی و مزدوران منطق‌ه‌ای خود به دنبال ماجراجویی‌های منطقه‌ای و راه‌اندازی اختلاف‌های قومی و متزلزل کردن امنیت پایدار و آرامش مثال زدنی ایران اسلامی هستند. همه توطئه‌ها با هوشیاری عشایر منطقه که همیشه همراه با انقلاب اسلامی بوده‌اند و خواهند بود و در سایه بصیرت پاسداران ناکام خواهد ماند و به رغم خواست شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم و تولیدکنندگان تروریسم، به فضل الهی و به مدد رهبری حکیم و فرزانه، ملت ایران با برخورداری از نیروهای انقلابی، مؤمن و ورزیده در نیروهای مسلح مقتدر، هوشمندانه با عزم و اراده‌ای راسخ حافظ اصلی امنیت کشور خواهد بود».

بعد از ظهر روز گذشته / ‏سه‌شنبه / ‏ در یک حمله تروریستی در پیرانشهر سه تن از نیروهای سپاه به شهادت رسیدند و یک تن نیز زخمی شد.

این حمله تروریستی در خروجی پیرانشهر به سمت سردشت اتفاق افتاد و به گفته منابع آگاه حاصل احمدی (ایلخانی)، ستار پیروتی، امید ملازاده در این حمله به جمع یاران شهیدشان پیوستند و «شورش قادری» نیز مجروح شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاه پاسداران پیرانشهر عملیات تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان گفت که حمله روز دوشنبه بر مسجد اهل تشیع در ولسوالی گذره هرات به معنای نیرومند شدن داعش در افغانستان نیست.

سخنگوی طالبان این حمله را یک جنایت خوانده و افزود که تلاش‌ها برای جستجوی عاملان این رویداد ادامه دارند.

مجاهد افزود: «جنایت اخیر داعش در ولایت هرات کدام دست‌آوردی برای آن‌ها نیست و قوت آنان را هم نشان نمی‌دهد. این یک جنایت محض است که انجام شده و در اکثر کشورها ممکن انجام شود. نیروهای امنیتی متوجه پیدا کردن سرنخ این جنایت هستند و عاملان را به جزا خواهد رساندند.»

مسئولیت حمله روز دوشنبه بر مسجد اهل تشیع در ولسوالی گذره هرات را گروه داعش پذیرفت؛ در این حمله تروریستی ۷ نفر جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • ترور برای بقا
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!