Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد پژمان صبح امروز در حاشیه بازدید از مسجد جامع ساری با اشاره به اینکه این بنای تاریخی و مذهبی سال گذشته براثر آتش سوزی دچار آسیب و تخریب زیادی شده است،اظهار داشت: هم اکنون روند بازسازی این اثر تاریخی و مذهبی در حال اجراست و طراحی خوبی در بازسازی این بنا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تلاش خوبی برای احیای این مسجد صورت گرفته است ،افزود:این بنا به دلیل کارکرد فرهنگی و مذهبی از اهمیت بالا برخوردار است، امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی ایجاد تأسیسات سرمایشی و گرمایشی و تأمین اعتبار لازم برای خرید آن را از جمله نیازهای این مسجد است گفت: تاسیسات این بنا بایستی در خارج از این محوطه نصب شود.

وی تصریح کرد: دولت توجه ویژه به حوزه زیرساخت‌های مازندران دارد،از اینرو برای چهاربانده شدن راه‌ها و تکمیل آزادراه تهران – شمال اعتبارات خوبی درنظر گرفته شده است.

پژمان با مهم برشمردن صنعت گروشگری واینکه بخشی از اقتصاد مازندران بر مدار گردشگری بنا شده است، بر ضرورت حفظ و پاسداری محیط زیست و موهبت های الهی در این خطه سرسبز شمالی تلاش کرد.

وی همچنین افزود: در چندسال گذشته برای جمع آوری زباله، پسماند و دفن بهداشتی زباله‌ها منابعی درنظر گرفته شده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از پیشرفت 90 درصدی مسجد جامع ساری خبرداد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زباله مسجد جامع معاون وزیر راه و شهرسازی ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه