Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:52:51 GMT

باغ‌موزه استان سمنان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۴۸۲۷

باغ‌موزه استان سمنان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان پیشرفت فیزیکی باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان را ۸۵ درصد عنوان کرد. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان روند اجرای اقدامات تکمیلی باغ‌موزه دفاع مقدس استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این مرکز فرهنگی 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز امیدواری در تسریع در روند تکمیل این پروژه عظیم فرهنگی افزود: اقدامات به همین صورت ادامه یابد این طرح تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و قابل بهره‌برداری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اعتبارات تخصیص‌یافته برای تکمیل و راه‌اندازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: این باغ‌موزه هم‌اکنون در مرحله محوطه‌سازی از سوی شهرداری است.

تاکید استاندار بر همکاری تمام دستگاه‌ها برای اتمام هرچه سریع‌تر باغ موزه شهدای کردستانباغ موزه دفاع مقدس ایلام به زودی افتتاح می‌شودباغ موزه دفاع مقدس اردبیل در سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح می‌شود

فخری افزود: برای انجام عملیات محوطه‌سازی باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان در مرحله نخست قراردادی از سوی این سازمان با پیمانکار به مبلغ 59 میلیارد ریال منعقدشده است.

وی بیان داشت: باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس قطعاً از اثرگذارترین اقدامات در مسیر ترویج ارزش‌های آن دوران و آرمان‌های انقلاب و نظام است.

به گزارش تسنیم، سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، رئیس مرکز توسعه و ترویج دفاع مقدس در فضای مجازی به همراه جمعی دیگر از مسئولان به‌منظور شرکت در همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور مدیران بنیاد در سمنان و خراسان‌های شمالی، جنوبی و رضوی که به میزبان استان سمنان برگزار شد، حضور یافتند.

امروز نیز جلسه بررسی باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با حضور سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه