Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: موفقیت جامعه زمانی تحقق می‌یابد که اندیشه‌ استقامت و مقاومت در آن زنده باشد. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین نجات فیاضی ظهر امروز در یادواره 6 شهید گمنام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و شهدای مدافع حرم در واحد اردبیل، اظهار داشت: موفقیت در جامعه زمانی به دست می‌آید که در آن جامعه، اندیشه‌ی استقامت و مقاومت زنده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره‌ی چگونگی حفظ استقلال کشور گفت: اگر جامعه استقلال خود را حفظ کند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهد کرد و در واقع جوامعی که دخالت بیگانگان را از خود دفع می‌کنند، جایگاه و ارزش بالایی را در سطح بین المللی دارند.

یادواره شهدای گمنام در اردبیل برگزار شدیادواره شهدای مدافع حرم استان اردبیل برگزار می‌شودیادمان و یادواره شهداء در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: شهدا ارزش بالایی در پیشگاه خداوند متعال دارند به طوری که خداوند انسان‌ها را از گفتن القاب مرده به شهدا منع می‌کند و این ارزش برای شخصی پوشیده نیست و حتی علما بر این عقیده‌اند که در سلام نماز بعد از نبی مکرم اسلام(ص) ما به شهدا سلام می‌گوییم.

حجت الاسلام فیاضی تصریح کرد: دشمن با غفلت از این که جوانان کشورمان بصیرت و آگاهی بالایی دارند و تشنه‌ شهادت هستند، داعش را از سال 89 در تقابل با اسلام و تفکر شیعی در منطقه فعال کرد تا اهداف شوم خود را دنبال کند.

وی عنوان کرد: شهیدان هاشم دهقانی‌نیا و علی آقایی دو شهید مدافع حرم دانش آموخته‌ دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل همانند تمام شهدای مدافع حرم ویژگی‌هایی از قبیل شوق شهادت، غیرت و تعصب در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و آگاهی و بصیرت برخوردار بوده‌اند.

در ادامه مراسم سرهنگ صفوی‌نژاد هم‌رزم شهیدان علی آقایی و هاشم دهقانی‌نیا خاطراتی از عملیاتی که منجر به شهادت شهید آقایی شد را بازگو کرد و سپس مسعود یحیوی شاعر اردبیلی شعری را در گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام قرائت کرد.

پایان‌بخش‌ این مراسم نیز غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با حضور فرماندهان سپاه حضرت عباس (ع) و بسیجیان، دانشجویان، استادان و کارکنان واحد اردبیل بود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است