Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور آیت‌الله علما، استاندار و مدیران فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد، گفت : این سند از نظر بخش خصوصی برگرفته شده و مبانی علمی آن نیز تبیین شده است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به بررسی‌های لازم برای تدوین این سند، گفت : پنج محور اساسی مدنظر قرار دادیم و در صورت اجرا موجب ایجاد رونق اقتصادی استان کرمانشاه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تصریح بر اینکه تاثیر این اقدامات در سال‌های بعد مشخص می‌شود، گفت: بهبود فضای کسب و کار استان کرمانشاه اولویت نخست است که موجب ایجاد رونق می‌شود و وظایف همه دستگاه‌ها مشخص شده است.

کاشفی تامین مالی برای بنگاه‌ها با توجه به نوع هر بنگاه، آموزش و مهارت، بازاریابی و تولید و صادرات را نکات دیگر و محور‌های اساسی این سند بیان کرد و افزود: ارائه آموزش تخصصی به نیروی کار موجب بهره وری بیشتر می‌شود و با جدیت مورد توجه است.

وی تولید بدون بازاریابی را کاری عبث توصیف کرد و متذکر شد: بازاریابی داخلی و خارجی موضوع مهمی است، چرا که مرزی بودن استان کرمانشاه فرصت خوبی برای صادرات ایجاد می‌کند و استفاده از بازار‌های خارجی یک فرصت بسیار مناسب و رایگان است و این در حالی است که بازار داخلی نیاز به ایجاد توانمندی خرید دارد و به همین دلیل صادرات برای اقتصاد کشور مولفه‌ای اثرگذار است.

این مدیر ارشد اقتصادی پارلمان بخش خصوصی ایجاد هر شغل را موجب برداشتن بار مالی سالیانه ۱ میلیارد ریال به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از بودجه عمومی دولت دانست و گفت: سند رونق تولید به استاندار کرمانشاه ارائه داده شده و سعی کردیم توازن و با قوانین تطبیق داشته باشد.

وی با تصریح بر اینکه این سند بار مالی برای دستگاه‌ها ندارد، گفت: دستورات اکید استاندار کرمانشاه به ادارات صادر شده و برش سازمانی آن انجام گرفته و به امضای مدیر ارشد اجرایی دولت در استان نیز رسیده است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران با اشاره به تصویب این سند با اکثریت آرای مدیران استانی، ادامه داد: کار اجرایی سند آغار شده و ماهیانه پیشرفت سند را گزارش می‌دهیم.

وی از معرفی ادارات موفق و ناموافق در اجرای سند رونق تولید در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: وظایف متعددی برای بخش خصوصی نیز در نظر گرفته شده و ضعف‌های تولید هم دیده شده است.

کاشفی ابراز امیدواری کرد : با اجرای سند رونق تولید، فضای کسب و کار و روند توسعه همه جانبه استان کرمانشاه بهبود یابد .

 

 

انتهای پیام/د

اجرای سند رونق تولید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق حمل و نقل جاده ای کالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.
مبارکی افزود: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.
وی ادامه داد: عمده کالاهای حمل شده در این مدت گندم، کلینکر، فرآورده های نفتی، ذرت و برنج است.

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»