Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@00:29:56 GMT

انتشار 95 عنوان کتاب در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۴۹۴۸

انتشار 95 عنوان کتاب در کردستان

مسئول امور کتاب و کتابخانه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: در سه ماهه اول امسال 95 عنوان کتاب در 107 هزار جلد در استان منتشر شده است.

شب‌بو بخشا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه کردستان، اظهار کرد: تعداد عناوین کتاب منتشره در سال گذشته بالغ بر 298 عنوان در تیراژ 298 هزار و 500 جلد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد 130 عنوان کتاب کُردی در تیراژ 113 هزار و 300 جلد و 18 عنوان کتاب کودک در تیراژ 33 هزار و 500 جلد بوده است.

مسئول امور کتاب و کتابخانه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد: در سه ماهه اول امسال 95 عنوان کتاب در 107 هزار جلد در استان منتشر شده که از این تعداد 22 عنوان کُردی و در تیراژ 29 هزار و 600 جلد و شش عنوان در بخش کودک در 12 هزار جلد بوده است.

وی ادامه داد: امسال برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی دوره مربیگری جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی را در 26 و 27 تیرماه برگزار خواهیم کرد که ویژه بخش کودک و نوجوان است و در سطح تمامی شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

بخشا ادامه داد: از جمله دیگر برنامه‌های حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، جشنواره روستاهای دوستدار کتاب است که در سطح روستاهای استان برگزار می‌شود و در این جشنواره نفرات برگزیده استانی و کشوری خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: برنامه‌های حمایتی اداره کل فرهنگ و ارشاد کردستان شامل خرید کتاب از ناشران و مولفان است و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و عرضه کتب ناشران و نویسندگان است.

مسئول امور کتاب و کتابخانه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب استانی کردستان امسال در مهرماه برگزار می‌شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ترویج فرهنگ فرهنگ و ارشاد کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق