Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در دیدار با استاندار سمنان ضمن تقدیر از نگاه حمایتی مدیران و مسئولان ارشد این استان نسبت به باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس گفت: با توجه به اهمیت ایجاد مراکز فرهنگی دفاع مقدس تا پایان سال ۱۴۰۰ تمامی استان‌های کشور بهره‌مند از وجود باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح ۱۰ باغ‌موزه در سال جاری در استان‌های مختلف کشور افزود: با افتتاح این باغ‌موزه‌ها تعداد باغ‌موزه‌های دفاع مقدس در کشور به ۲۵ موزه می‌رسد.

سردار کارگر ایجاد این باغ‌موزه‌ها و مراکز فرهنگی دفاع مقدس را در ترویج و نشر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم و ضروری دانست و گفت: باید از طرق مختلف در این مسیر گام برداشت که بدون شک یکی از آن راهکار‌های اثرگذار ایجاد باغ‌موزه دفاع مقدس است.

وی اذعان داشت: اثر این باغ‌موزه‌ها در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به‌مراتب از تهیه فیلم و کتاب و نماهنگ بیشتر و اثرگذار است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور اظهار امیدواری کرد: کار تألیف دانشنامه و دایره المعارف دفاع مقدس استان سمنان که سند افتخارات رزمندگان این خطه در هشت سال دفاع مقدس است؛ تا پایان سال ۱۴۰۴ به پایان رسد.

استاندار سمنان نیز در این دیدار احداث باغ‌موزه دفاع مقدس را در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم و اثرگذار دانست.

علیرضا آشناگر مکان نمایی باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان را بسیار خوب و مناسب دانست.

انتهای پیام / م

افتتاح ۱۰ باغ‌موزه در سال جاری در استان‌های مختلف کشور

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه