Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@10:19:34 GMT

شترهای قاچاق در نائین کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۵۵۵۰

شترهای قاچاق در نائین کشف شد

سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی نائین روزچهارشنبه به ایرنا گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه شهید شرافت حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل شتر مشکوک شدند و مدارک این خودرو را بررسی کردند.

وی افزود: محموله این کامیون به سبب نداشتن گواهی حمل بهداشتی به عنوان دام قاچاق توقیف و راننده آن دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی نائین با اشاره به اینکه واحد امور دام جهاد کشاورزی باید بومی یا غیربومی بودن شترها را مشخص کند، گفت: دامپزشکی این شهرستان از شترها برای انجام آزمایش نمونه گیری کرده است.
سرهنگ کاکاوند اظهار کرد: شترهای قاچاق از مسیراردکان به مقصد نائین حمل می‌شدند.

ایستگاه بازرسی شهید شرافت در ۱۵ کیلومتری جاده نائین به اردکان قرار دارد، روزانه نزدیک به ۲۰ هزار دستگاه خودرو از این ایستگاه عبور می‌کند و هرساله مقدار زیادی مواد مخدر، کالا و ارز و سایر کالاهای قاچاق درآن کشف می‌شود.
شهرستان نائین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.

۶۰۲۲ / ‏‬ ۷۱۳۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نایین کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین