Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهدی نژاد با اشاره به تشکیل پرونده الکترونیکی برای بیماران گیلانی گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۵ هزار نسخه الکترونیکی در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدحسین شهدی نژاد» امروز(چهارشنبه، ۱۹ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به تشکیل پرونده الکترونیکی برای بیماران اشاره کرد و گفت: این پرونده‌های الکترونیکی برای بیماران چهار گروه دیابتی، فشارخون، بیماری‌های قلبی و عروقی و اعصاب و روان تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با بیان اینکه تمامی اطلاعات مربوط به بیمار در پرونده الکترونیک درج و قابل دسترس پزشک است افزود: ساماندهی مراجعه بیماران مزمن مشمول طرح به مراکز درمانی، کنترل بهتر و تعامل بیشتر بین بیماران با همکاران پزشک، امکان نسخه‌نویسی الکترونیکی برای پرونده‌های مزمن و ایجاد بانک اطلاعاتی از بیماران مزمن که امکان برنامه‌ریزی‌های آتی را فراهم کند از مزایای این طرح است.

 

وی با بیان اینکه ماهانه به‌طور میانگین حدود سه هزار بیمار توسط پزشکان متخصص در مراکز ملکی تخصصی تأمین اجتماعی استان ویزیت می‌شوند تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون بالغ بر ۷۰ هزار پرونده بیماران مزمن به‌صورت الکترونیکی در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان تشکیل شده است.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به طرح استقرار نسخه‌های الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۹۰۰ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌ و بیش از ۴۵ هزار نسخه الکترونیکی صادر شده است.

 

شهدی نژاد در ادامه با اشاره به فعالیت ۱۳ مرکز درمانی تامین اجتماعی در گیلان اظهارداشت: این مراکز امن‌ترین پناهگاه بیمه‌شدگان برای دریافت خدمات درمانی رایگان است.

 

وی از اجرای طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داد و اعلام کرد: با اجرای این طرح فضاهای عمومی و اختصاصی بیمارستان حتی بالاتر از بیمارستان‌های خصوصی درجه یک شده است.

 

شهدی نژاد در ادامه با بیان اینکه ۴۱۷ هزار نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش تأمین اجتماعی استان هستند به تشریح عملکرد این معاونت در سال گذشته اشاره و عنوان داشت: طی سال گذشته بالغ بر یک میلیون و ۳۹۵ هزار نفر به پزشکان عمومی، بیش از ۳۶۵ هزار نفر به پزشکان متخصص و بیش از ۱۲۷ هزار نفر به دندانپزشکان مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی استان گیلان مراجعه کردند.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت آیت الله حسینی شاهرودی زلزله مسجدسلیمان آذربایجان غربی شیراز دهه کرامت در فارس حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ روزنامه بیمارستان رسول اکرم رشت بیماران مزمن تامین اجتماعی گیلان نسخه الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۷۴۷ پرونده قضائی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارجاع شده است گفت: بیش از ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس استان منجر به مصالحه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جمال سلمانی اظهار کرد: مراکز مشاوره پلیس در عرصه کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

وی افزود: با پای کار آمدن سازمان‌های حمایتی، و دخیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی می‌توان به صورت گسترده و علمی در حوزه شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ورود کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: با همت و پشتکار مشاوران و مددکاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۹ پرونده ضمن صلح و سازش از چرخه کار قضائی خارج شده است.

سلمانی با بیان اینکه ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره منجر به صلح و سازش شده است، اضافه کرد: مراکز مشاوره پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس راه‌اندازی شده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر با رویکرد فرهنگی و آموزشی مسائل و معضلات اجتماعی حل و فصل شود بار انتظامی در جامعه نیز کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: شهروندان می‌توانند با شماره گیری شماره ۰۹۶۵۸۰ ضمن ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره از خدمات مشاوره روان‌شناختی، خانوادگی، ازدواج، تربیتی، فردی، تحصیلی، شغلی، گزینش و استخدام، بهره‌مند شوند.

کد خبر 751140

دیگر خبرها

  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات