Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه در نشستی با فعالان بخش صنعت و تولید استان مرکزی و همچنین نمایندگان کارگری پای صحبت‌ها و درد و دل صنعتگران و قشر کارگری این استان نشست. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در سفر به استان مرکزی در شهرستان اراک حضور یافت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در نشستی با فعالان بخش صنعت و تولید استان مرکزی و همچنین نمایندگان کارگری پای صحبت‌ها و درد و دل صنعتگران و قشر کارگری این استان نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این جلسه اظهار داشت: پرونده‌های مربوط به خصوصی‌سازی باید از سوی سازمان بازرسی، استانداری و بخش‌های دیگر به‌صورت جدی پیگیری شود و اگر در جایی تخلفی صورت گرفته است برخورد قانونی انجام شود.

وی با یادآوری وضعیت فعلی کارخانجات اراک و با اشاره به کارخانه واگن‌سازی پارس افزود: وقتی ما یک کارخانه واگن‌سازی با چنین ظرفیت مطلوبی داریم، واقعاً واردات‌ واگن از خارج چه‌معنایی دارد؟ اگر تصمیم‌گیران از ظرفیت‌های این کارخانه بی‌اطلاع هستند که خیلی بد است و اگر با وجود اطلاع از این توانمندی دست به واردات می‌زنند، کارشان عنوان دیگری دارد.

 

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم

یک مخزن بزرگ در کارخانه نوشابه‌سازی در کشور پرو ترکید و حادثه‌ای مرگبار را رقم زد. در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند. بعد از گذشت سه ماه، این کارخانه همچنان تعطیل است و علت حادثه و مسببان احتمالی آن نیز مشخص نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم