Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:02:04 GMT

مردم گله مندند! به چاپ دوم رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۵۷۰۲

مردم گله مندند! به چاپ دوم رسید

چاپ دوم کتاب «مردم گله مندند» همزمان با ایام سالگرد امضای برجام روانه بازار شد. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،کتاب «مردم گله مندند»  مجموعه تحلیل ها، توصیه ها، نگرانی ها و نقد های بیانات مقام معظم رهبری در دوران اعتدال می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کتاب در 6 فصل و یک فصل ضمیمه منتشر شده است. 

فصل‌های این کتاب عبارتند از: «مولفه‌های گفتمان انقلابی و گفتمان انفعالی»، «تحلیل کلان و قرآنی رهبری از شرایط کنونی کشور»، «تحلیل‌ها، توصیه‌ها نقدها و نگرانی‌ها در عرصه اقتصادی»، «تحلیل‌ها، توصیه‌ها، نقدها و نگرانی‌ها در عرصه سیاست داخلی و خارجی»، «تحلیل‌ها، توصیه‌ها، نقدها و نگرانی‌ها در عرصه فکر، فرهنگ، علم»، «تحلیل‌ها، توصیه‌ها، نقدها و نگرانی‌ها در عرصه محیط زیست» و در بخش ضمیمه شامل سه پرونده با عناوین «پروژه تحریف مکتب امام»، «پروژه نفوذ» و «ادب مرد به ز دولت اوست»

 برشی از کتاب:

به مسئولین عرض می‌کنم که این حضور مردمی در 22 بهمن را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیت های ما مسئولین به حساب نیاورید. مردم گله مندند... از بسیاری از چیز هایی که در کشور می گذرد، مردم گله مندند...مردم با تبعیض میانه ای ندارند...هرجا تبعیض ببینند، احساس ناراحتی و رنج میکنند. هرجا کم کاری ببینند همین جور. هرجا بی اعتنایی به مشکلات ببینند، همین جور . هرجا پیش نرفتن کارها را ببینند، همین جور. مردم گله مندند
بیانات در دیدار با مردم آذربایجان شرقی
95/11/27

چاپ دوم کتاب «مردم گله مندند» در قطع رقعی و 360 صفحه به کوشش دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامی و به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است .

انتهای پیام/

R1386/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات امام خامنه‌ای

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات امام خامنه ای کتاب و ادبیات امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید

ناصر سودانی گفت: یکی از راه‌های بهینه کردن مصرف گاز در بین مردم این است که طرح تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرایی شود. به این صورت که از افرادی که مصرف بالایی از گاز دارند هزینه بیشتری اخذ شود تا جلوی تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی به این افراد گرفته شود.

ناصر سودانی، کارشناس انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درخصوص میزان تاثیرگذاری طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی برای کنترل مصرف گاز بخش خانگی گفت: شدت مصرف گاز در کشور ما خیلی بالاست. کشور‌هایی مثل چین و هند که جمعیت بیشتری نسبت به ما دارند، سطح مصرف انرژی در آن‌ها بسیار پایین‌تر است. ما در فرهنگ سازی کوتاه آمده‌ایم و باید این مسئله را جدی بگیریم و شیوه‌هایی را اجرایی کنیم تا مردم در مصرف خود جدی‌تر عمل کنند.

 

این کارشناس انرژی افزود: یکی از راه‌های بهینه کردن مصرف گاز در بین مردم این است که طرح تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرایی شود. به این صورت که از افرادی که مصرف بالایی از گاز دارند هزینه بیشتری اخذ شود تا به این ترتیب جلوی تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی به این افراد گرفته شود.

 

سودانی در ادامه بیان کرد: در کشور ما گاز به قیمت بسیار نازلی به مردم تخصیص پیدا می‌کند، زیرا شامل یارانه پنهان انرژی می‌شود، ولی وقتی سطح مصرف گاز دسته بندی شود و افراد بر اساس میزان مصرف خود قبض گاز بپردازند، قطعا متوجه ارزش آن خواهند شد.

 

وی ادامه داد: در این شیوه هر چه سطح مصرف گاز خانوار‌ها بالاتر برود به همان میزان دریافت یارانه انرژی آن‌ها کمتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • قول بده ؛ ماکان باند
  • آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید