Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:20:19 GMT

مشهد؛ میزبان اختتامیه جشن‌های دهه کرامت شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۵۸۱۴

مشهد؛ میزبان اختتامیه جشن‌های دهه کرامت شد

مشاور عالی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، مشهد مقدس را به عنوان میزان آیین اختتامیه جشن‌های دهه کرامت امسال معرفی کرد. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

سید جلال فیاضی مشاور عالی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اعلام این خبر گفت: آیین اختتامیه جشن‌های دهه کرامت، اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) و همچنین افتتاحیه هفدهمین دوره این جشنواره امسال در هتل سپید مشهد مقدس از ساعت 17 الی 20 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مراسم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شخصیت‌های علمی و فرهنگی کشور، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، جمعی از علمای برجسته شیعه و سنی و مدیران رسانه‌های سراسر کشور حضور خواهند داشت.

مشاور عالی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: سیاست و راهبرد کلی و اساسی در هفدهمین دوره این جشنواره بر کیفی‌سازی و تأثیربخشی جشنواره است. امسال جشنواره‌های مختلف را مورد بررسی و سنجش قرار داریم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برخی از جشنواره‌ها ادغام، برخی حذف و برخی دوسالانه برگزار شود.

فیاضی افزود: از دیگر برنامه‌های این مراسم، تجلیل از 7 خادم فرهنگی رضوی است، یک نفر از آنان از کشور غنا و 6 نفر دیگر از استان‌های مختلف کشور است. همچنین قرار است از موسسات و دبیران جشنواره‌های مختلف کشوری که در زمینه ترویج فرهنگ رضوی برنامه شاخص و اثرگذاری داشته‌اند، تجلیل و تقدیر شود.

پرداخت وام و اهدای 720 جهیزیه به نیازمندان در دهه کرامتطاهریان در گفتگو با تسنیم: نهادینه کردن برنامه‌های دهه کرامت، مستلزم مردمی بودن آن استبرنامه‌های جشن دهه کرامت در میدان امام حسین (ع)

 

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امام رضا (ع) دهه کرامت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام رضا ع دهه کرامت امام رضا ع دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت